halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Balancid  Flydende Gaviscon  

Alminox er no-go for gravide... 

Jeg prøvede op til flere gange da jeg var gravid at få alminox på apoteket, jeg måtte ikke få dem, for der var et eller andet med dem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Balancid  Flydende Gaviscon  

Alminox er no-go for gravide... 

Jeg prøvede op til flere gange da jeg var gravid at få alminox på apoteket, jeg måtte ikke få dem, for der var et eller andet med dem... 

syntes os jeg havde hørt noget om dem...  halsbranden gik væk af sig selv eftre aftensmaden... så har ik taget noget i dag tænker lige at høre lægen ad når jeg alligevel skal der ned

Anmeld

23. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Alminox fra apoteket ( håndkøb). de er super effektive og jeg har spist dem hver gang

Anmeld

23. april 2012

SjeBets

Døjede med halsbrand alle gangene jeg har været gravid fra start til slut, og det eneste jeg kunne holde det nede med var RØD LINK, som kan fåes på apoteket i håndkøb, og det var min læge der anbefalet det. Jeg var så glad for det. 

Der er også BLÅ LINK, men RØD LINK er klart den bedste. 

Anmeld

23. april 2012

Kay

Kongmulle skriver:

Alminox fra apoteket ( håndkøb). de er super effektive og jeg har spist dem hver gang

har bare hørt at de ik er smarte at tgae når man er gravid??

Anmeld

23. april 2012

Kay

SjeBets skriver:

Døjede med halsbrand alle gangene jeg har været gravid fra start til slut, og det eneste jeg kunne holde det nede med var RØD LINK, som kan fåes på apoteket i håndkøb, og det var min læge der anbefalet det. Jeg var så glad for det. 

Der er også BLÅ LINK, men RØD LINK er klart den bedste. 

hvad er forskellen??

Anmeld

23. april 2012

Mother-love

Jeg døjede også rigtig meget med halsbrænd i min graviditet. Det var specielt rigtig slemt tilsidst. Kunne ikke ligge på en ekstra hovedpude da jeg har piskesmæld som ville gøre mne smerter værre.
Jeg kunne ikke drikke mælk da jeg vitterlig ikke kunne tåle bare det mindste mælk i min graviditet. Hvorfor det har jeg aldrig fundet ud af.
Bare den smugle mælk der kunne være i frikadeller kunne jeg ikke tåle
Jeg prøvede både balancid, galive samt andre midler imod det. Og intet virkede. Det eneste der virkede bare lidt var samarin. Og det er ganske ufarligt med disse midler det fik jeg afvide af min læge.

Ellers er der jo det med mælk og mandler. Men mandlerne kender du jo til

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

syntes os jeg havde hørt noget om dem...  halsbranden gik væk af sig selv eftre aftensmaden... så har ik taget noget i dag tænker lige at høre lægen ad når jeg alligevel skal der ned

Ja, der er meget forskellige meninger om det... 

Både lægen og apoteket sagde nej.... Fortalte os at jeg havde taget dem da jeg ventede Julie, de gav ikke yderlig forklaring på hvorfor jeg ikke måtte tage dem... 

Anmeld

23. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

har bare hørt at de ik er smarte at tgae når man er gravid??

Har jeg aldrig hørt om, de udlevere dem altså også på sygehuset-Til gravide

Har fået dem i alle 6 graviditeter og på pakken står der" Graviditet- Må amvendes"

Anmeld

23. april 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Ja, der er meget forskellige meninger om det... 

Både lægen og apoteket sagde nej.... Fortalte os at jeg havde taget dem da jeg ventede Julie, de gav ikke yderlig forklaring på hvorfor jeg ikke måtte tage dem... 

tænker at de jo må havde deres grunde til at fraråde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.