halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Kay

MyBigWish skriver:

Jeg gik til det en gang om igen pga min iskersnerve, og så sagde jeg det med min halsbrænd og så satte hun lige lidt ekstra nåle i, og så var det væk  Desværre sagde jeg det først sidst i min graviditet, så gik med det største delen af graviditeten.. 

hmmm... det kunne være det skulle prøves...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Babymor 44

En lækker cremet yoghurt med en smag du lige har lyst til... jeg spiser en lille skålfuld yoghurt med blåbær/tranebær smag, når kvalme og halsbrand bliver for slem (kommer ALTID sidst på eftermiddagen og varer til jeg skal i seng )

Det hjælper mig, og gi'r osse lidt til blodsukkeret

Anmeld

24. april 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Link hjalp mig utrolig meget, og man kan bruge det som gravid og ammende uden at snakke med lægen først Og så er det billigt! Og hjælper på kvalme hvis du skulle få det senere... Og smager af mint 

Anmeld

24. april 2012

Kay

Babymor 44 skriver:

En lækker cremet yoghurt med en smag du lige har lyst til... jeg spiser en lille skålfuld yoghurt med blåbær/tranebær smag, når kvalme og halsbrand bliver for slem (kommer ALTID sidst på eftermiddagen og varer til jeg skal i seng )

Det hjælper mig, og gi'r osse lidt til blodsukkeret

kunnge godt være jeg kulle kigge efter youghurt når jeg skal ud og handle

Anmeld

24. april 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Link hjalp mig utrolig meget, og man kan bruge det som gravid og ammende uden at snakke med lægen først Og så er det billigt! Og hjælper på kvalme hvis du skulle få det senere... Og smager af mint 

tak

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

det har jeg aldrig kunne drikke.. heller ej cocio... men oboy bland selv... der kan jeg være med

Så er det da bare det du bruger...  Var det idag du skulle til lægen? 

Anmeld

25. april 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Så er det da bare det du bruger...  Var det idag du skulle til lægen? 

jeps var afsted i dag... og bander ham langt væk lige nu selvom han er en sød og dygtig mand der gør sit job...

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

jeps var afsted i dag... og bander ham langt væk lige nu selvom han er en sød og dygtig mand der gør sit job...

Hvad så? 

Anmeld

25. april 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Hvad så? 

kommunen skulle (igen) havde papire på min sygemelding... som de skal en gang om måneden.... fordi længere af gangen må jeg ik være sygemeldt uden lægeundersøgelse... sidste gang snakkede vi bare om hvordan det gik... men i dag ville han lige undersøge mig nu når jeg alligevel lå på briksen  

og han kan kun undersøge det ved at præsse let på ledene... og nøj det gjorde ondt selvom han ik brugte krafter... og bagefter har jeg bare kun kunne ligge på sengen... først her til aften har jeg kunne være ved pc'en og skal snart ned og ligge igen  gør bare så ondt efter den undersøgelse... men han skal jo gøre det...

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

COCIO!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.