halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Kay

EKBJ skriver:

COCIO!!!

kan jeg ik drikke uden at få kvalme... har jeg aldrig kunne... det samme med mathilde og al andet cacao mælk... undtagen blandselv oboy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

l.kjoeller

hvad sagde lægen ?

Anmeld

25. april 2012

EKBJ

Kay skriver:

kan jeg ik drikke uden at få kvalme... har jeg aldrig kunne... det samme med mathilde og al andet cacao mælk... undtagen blandselv oboy

Så må vi håbe du finder noget andet der hjælper:-D 

Det har i hvert fald været en succes her..  

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

kommunen skulle (igen) havde papire på min sygemelding... som de skal en gang om måneden.... fordi længere af gangen må jeg ik være sygemeldt uden lægeundersøgelse... sidste gang snakkede vi bare om hvordan det gik... men i dag ville han lige undersøge mig nu når jeg alligevel lå på briksen  

og han kan kun undersøge det ved at præsse let på ledene... og nøj det gjorde ondt selvom han ik brugte krafter... og bagefter har jeg bare kun kunne ligge på sengen... først her til aften har jeg kunne være ved pc'en og skal snart ned og ligge igen  gør bare så ondt efter den undersøgelse... men han skal jo gøre det...

Øv altså.... 

Har så ondt af dig søde... 

Fik du spurgt til Alminox? 

Anmeld

25. april 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

hvad sagde lægen ?

lægen sagde at der ikke var nogle lægemidler med god dukomentation til at give gravide... da man jo ikke vil teste lægemidler på gravide... og ingen gravide vil udsætte deres foster for fare...  logisk nok...

derfor står dre på de fleste at det kan anvendes men at man skal spørge lægen...

min læge sagde at de fleste som alminox, gavison, balancid og link  udledte meget lidt i blodbanen så det var minimalt hvad der kom ind til baby... så dem kunne man sagtens tage hvis det var... men at man selvfølgelig altid skulle mindske forbruget af medicin under graviditeten mest muligt...

så min konklusion er... at jeg prøver nogle af de andre ting og de dage intet virker... der bliver det en pille... formegentlig alminox da det er dem jeg har her hjemme i forvejen 

Anmeld

25. april 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Øv altså.... 

Har så ondt af dig søde... 

Fik du spurgt til Alminox? 

har lige svaret en anden her i tråden

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

lægen sagde at der ikke var nogle lægemidler med god dukomentation til at give gravide... da man jo ikke vil teste lægemidler på gravide... og ingen gravide vil udsætte deres foster for fare...  logisk nok...

derfor står dre på de fleste at det kan anvendes men at man skal spørge lægen...

min læge sagde at de fleste som alminox, gavison, balancid og link  udledte meget lidt i blodbanen så det var minimalt hvad der kom ind til baby... så dem kunne man sagtens tage hvis det var... men at man selvfølgelig altid skulle mindske forbruget af medicin under graviditeten mest muligt...

så min konklusion er... at jeg prøver nogle af de andre ting og de dage intet virker... der bliver det en pille... formegentlig alminox da det er dem jeg har her hjemme i forvejen 

ok. jeg vil nu med god samvittighed med at bruge balancid ( har spiserørs brok oven i, så ellers er al indtagen af mad smertefuldt ) min veninde som er farmakonom sagde at preparatet var MEGET mildt og stort set ikke havde kraftigere base end alm husholdningsprodukter. virker bare hurtigere

Anmeld

25. april 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

ok. jeg vil nu med god samvittighed med at bruge balancid ( har spiserørs brok oven i, så ellers er al indtagen af mad smertefuldt ) min veninde som er farmakonom sagde at preparatet var MEGET mildt og stort set ikke havde kraftigere base end alm husholdningsprodukter. virker bare hurtigere

lige netop

så der skulle ingen store fare være med mindre du ædder dig mæt i dem

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

lige netop

så der skulle ingen store fare være med mindre du ædder dig mæt i dem

præcis

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Kay skriver:

har lige svaret en anden her i tråden

Som jeg sagde er der mange forskellige meninger om alt... fra alle læger osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.