Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: hvad er det??
hvad er det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Det er også en tyggetabellet Den smager godt af mint og så virker den rigtig godt Den skummer lidt, og det gør at det syre der evt. skulle være bliver nede
Det er også en tyggetabellet Den smager godt af mint og så virker den rigtig godt Den skummer lidt, og det gør at det syre der evt. skulle være bliver nede
ahhh det lydder godt... prøver at høre lægen onsdag hvad han siger... og tager en alminox (dem har jeg hjemme) hvis det bliver al for slemt
Kay skriver: alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag... men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...
alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...
men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til
har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...
Akupunktur er guld værd En behandling og min halsbrænd var væk
tyggegummi hjælper
Samerin (staves) fungerede rigtig godt for mig, desværre bare ikke ret lang tid ad gangen.
Nogle dage have jeg Samerin i alt det vand jeg drak
Og man må godt bruge Samerin når man er gravid
Caco! Vh stine
MyBigWish skriver: Akupunktur er guld værd En behandling og min halsbrænd var væk
oki det har jeg aldrig hørt om? er ellers glad for akupunktur
tenna1990 skriver: tyggegummi hjælper
oki?? det må prøves
Silas&Mille skriver: Samerin (staves) fungerede rigtig godt for mig, desværre bare ikke ret lang tid ad gangen. Nogle dage have jeg Samerin i alt det vand jeg drak Og man må godt bruge Samerin når man er gravid
oki tak
StineW79 skriver: Caco! Vh stine
uhhh det må jeg prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128