halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

MiaLarsen

Køb Gaviscon på Apoteket.. det er bare et mirakel middel, noget sååååå godt .. fik det selv anbefalet og det hjælper sååå godt jeg bruger det når jeg har halsbrænd.. det er sååå godt. synes du skal prøve det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Isaac's mor

Knust is hjælper mig.. Også bare sidde ret op ^^

Anmeld

23. april 2012

Kay

MiaLarsen skriver:

Køb Gaviscon på Apoteket.. det er bare et mirakel middel, noget sååååå godt .. fik det selv anbefalet og det hjælper sååå godt jeg bruger det når jeg har halsbrænd.. det er sååå godt. synes du skal prøve det  

prøvede den inden jeg blev gravid og kaster op af den  ved ik lige hvorfor men min mave kan ik li den...

Anmeld

23. april 2012

Kay

Sophie.Hammershøy skriver:

Knust is hjælper mig.. Også bare sidde ret op ^^

ja det er bedst at sidde men knust is har jeg ik hørt om... det må prøves

Anmeld

23. april 2012

UngMor17

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om mine forslag er blevet nævnt.

Jeg lider selv meget af halsbrand, (jeg er i uge 38+2) og det ENESTE der har hjulpet rigtig godt indtil videre, er en masse mælk, mariekiks med smør (eller uden er også godt nok), og så hjælper frugter såsom honningmelon, og vindruer! Det er min bedste medicin, da jeg nægter at tage tabletter fra apoteket, jeg er meget imod piller osv.  

Det kan være det virker på dig også. Held og lykke med det 

Anmeld

23. april 2012

MiaLarsen

Det er jeg da ked af og hører så kan jeg desværre ikke hjælpe med hva der ellers skulle hjælpe  jeg synes godt nok det er rigtig godt.. men synd du kaster op af det da .. :/

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Jeg kan kun anbefale Link Det er helt fantastisk

Anmeld

23. april 2012

Kay

UngMor17 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om mine forslag er blevet nævnt.

Jeg lider selv meget af halsbrand, (jeg er i uge 38+2) og det ENESTE der har hjulpet rigtig godt indtil videre, er en masse mælk, mariekiks med smør (eller uden er også godt nok), og så hjælper frugter såsom honningmelon, og vindruer! Det er min bedste medicin, da jeg nægter at tage tabletter fra apoteket, jeg er meget imod piller osv.  

Det kan være det virker på dig også. Held og lykke med det 

mælk vil gerne retur igen... så den går ik men vil da prøve kiks... frugt spiser jeg en masse af men vil genre spise mere

Anmeld

23. april 2012

Kay

MiaLarsen skriver:

Det er jeg da ked af og hører så kan jeg desværre ikke hjælpe med hva der ellers skulle hjælpe  jeg synes godt nok det er rigtig godt.. men synd du kaster op af det da .. :/

ja det er ik så sjovt...

Anmeld

23. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg kan kun anbefale Link Det er helt fantastisk

hvad er det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.