halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

L&V

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Åh alminox var min ven da jeg var gravid gik ingen steder uden dem Ellers en tsk bagepulver i et glas vand det smager ik godt men virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

mælk virker afhængigt af hvor hårdt du er ramt.. du kan roooligt tage balancid eller lignende. det er KUN syreneutraliserende, og på igen måde skadeligt.

Anmeld

23. april 2012

Kay

kitty skriver:

Jeg har lige slået det op på medicin dk, hvor der står, at den systemiske absorption er ringe. Det kan du læse mere om her.

Jeg ville godt turde at tage en. Det er jo ikke fordi du vil spise hele pakken, regner jeg med

jo en hel pakke i timen

Anmeld

23. april 2012

otlitrom

Kay skriver:

jo en hel pakke i timen

Så er det dælen sytmer slemt, din stakkel!!

Anmeld

23. april 2012

Kay

betina skriver:

Æv med mælken...

Ja, det fik jeg i hvert fald afvide på apoteket - Sagde jeg skulle ha' noget mod halsbrand og at jeg var gravid..

Men som du siger, prøv at snakke med lægen!

prøver at høre ham men kan godt være jeg tager en hvis det bliver for slemt...

Anmeld

23. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Åh alminox var min ven da jeg var gravid gik ingen steder uden dem Ellers en tsk bagepulver i et glas vand det smager ik godt men virker

uhh ja den med bagepulver kender jeg godt

Anmeld

23. april 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

mælk virker afhængigt af hvor hårdt du er ramt.. du kan roooligt tage balancid eller lignende. det er KUN syreneutraliserende, og på igen måde skadeligt.

det må jeg prøve... sidder nu med en sunlolly som en anden rådede til... og forsøger men ellers bliver det en alminox.... for dem har jeg her hjemme mælken truer meget med at komme retur når jeg prøver den  så det holder jeg mig fra...

Anmeld

23. april 2012

Kay

kitty skriver:

Så er det dælen sytmer slemt, din stakkel!!

jeps... men lige nu prøver jeg en sunlolly

Anmeld

23. april 2012

otlitrom

Kay skriver:

jeps... men lige nu prøver jeg en sunlolly

Om ikke andet, så er det da en lidt mere festlig måde at forsøge at få det væk på

Anmeld

23. april 2012

Kay

kitty skriver:

Om ikke andet, så er det da en lidt mere festlig måde at forsøge at få det væk på

jeps smager jo herligt må snart havde købt lidt flere af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.