halsbrand :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.971 visninger
81 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2012

Kay

alle gode ideer og gamle husråd er velkommende... er så træt af den her halsbrand nu... men vil ik rigtig tage piller for den uden at havde snakket med lægen... og skal til 2. lægebesøg onsdag...

men så kan jeg da sige at jeg har prøvet alt det i råder til

har prøvet mandler og det hjælper bestemt ik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

otlitrom

Har du en alm tyggetablet fra apotekets håndkøb? Alminox eller Balancid? For dem må du gerne tage..

Ellers har sun lolly is hjulpet mig.. Mælk hjælper nogen, men for andre forstærker det refluksen..

Anmeld

23. april 2012

Kay

kitty skriver:

Har du en alm tyggetablet fra apotekets håndkøb? Alminox eller Balancid? For dem må du gerne tage..

Ellers har sun lolly is hjulpet mig.. Mælk hjælper nogen, men for andre forstærker det refluksen..

mælk er ik godt her... har det som om det vil ud igen...  

men må man gerne spise alminox?? har dem nemlig men der står man skal snakke med lægen først...

Anmeld

23. april 2012

betina

Uha det er bare såå træls - Det døjer jeg også meget med

Balancid tyggetablet er en god hjælp her - Ellers et glas mælk..

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

men må man gerne spise alminox?? har dem nemlig men der står man skal snakke med lægen først...

Dem kan du sagtens tage :-) jeg har brugt dem hele mim gravitet og de hjælper og Isabella har det fint imaven :-)

Anmeld

23. april 2012

otlitrom

Kay skriver:

Jeg har lige slået det op på medicin dk, hvor der står, at den systemiske absorption er ringe. Det kan du læse mere om her.

Jeg ville godt turde at tage en. Det er jo ikke fordi du vil spise hele pakken, regner jeg med

Anmeld

23. april 2012

Kay

betina skriver:

Uha det er bare såå træls - Det døjer jeg også meget med

Balancid tyggetablet er en god hjælp her - Ellers et glas mælk..

mælken vil op igen... men har overvejet hjemmelavet koldskål... men må man godt tage de piller?? det står nemlig på mine at man skal snakke med lægen først...

Anmeld

23. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

Dem kan du sagtens tage :-) jeg har brugt dem hele mim gravitet og de hjælper og Isabella har det fint imaven :-)

oki hmm så skulle man nok hellere prøve inden jeg bliver vandvittig

Anmeld

23. april 2012

betina

Æv med mælken...

Ja, det fik jeg i hvert fald afvide på apoteket - Sagde jeg skulle ha' noget mod halsbrand og at jeg var gravid..

Men som du siger, prøv at snakke med lægen!

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

oki hmm så skulle man nok hellere prøve inden jeg bliver vandvittig

Ja og de smager godt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.