graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

MKuhr

Chiip91 skriver:

Har du bare kvalme konstant ? 

nej heldigvis er det stilnet lidt af nu og jeg kan fungerer i hverdagen men det er der stadig og kan stadig blive dårlig når jeg kører bil eller står op for længe. puha det er som at have tømmermænd i 2 uger i træk. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Min læge kan tilbyde mig det gratis hos hende.

nej har desværre ikke prøvet det, det var meningen men jeg er i behandling med immunglobulin så det frarådede mine læger på rigshospitalet mig at tage imod, for mig kunne det have negativ indflydelse.. lidt irriterende for jeg ville have taget imod tilbuddet hvis det ikke var pga behandlingen.

synes du skal prøve at snakke med lægen om det det er kun en nål i håndleddet, eller begge håndled. det tager ikke lang tid.

spøgrsmålet er om min læge kan det..  hun har ikke nævnt det og selv om jeg går ogbesvimer og alt muligt siger hun der ikke er noget hun kan gøre ved det..

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

Mrs. skriver:

det var da imponerende...
der er bare nogle der skal have det skidt igennem hele graviditeten.

må jeg lige spørge hvordan får du din ticker ind i dine indlæg? kan ikke finde ud af at få den frem.

Når du laver dem, så er det html koden du skal kopier og sætte ind i din signatur som du finder under "plus".... Eller sætte den i din profil tekst... 

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

spøgrsmålet er om min læge kan det..  hun har ikke nævnt det og selv om jeg går ogbesvimer og alt muligt siger hun der ikke er noget hun kan gøre ved det..

når det er så slemt så synes jeg at hun burde give dig noget mod det. det kan ikke passe andet, der er mange gravide der har fået piller mod kvalmen og der er ikke sket noget med barnet. det er rigtigt at de ikke er vilde med at give gravide medicin og andet men det er i værste tilfælde og det er dit altså.

du kan prøve med alm søsyge tabeletter det har fertilitetslægerne på rigshospitalet anbefalet mig.

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Mira0911 skriver:

Når du laver dem, så er det html koden du skal kopier og sætte ind i din signatur som du finder under "plus".... Eller sætte den i din profil tekst... 

Ahhhhhh tak for det super

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

når det er så slemt så synes jeg at hun burde give dig noget mod det. det kan ikke passe andet, der er mange gravide der har fået piller mod kvalmen og der er ikke sket noget med barnet. det er rigtigt at de ikke er vilde med at give gravide medicin og andet men det er i værste tilfælde og det er dit altså.

du kan prøve med alm søsyge tabeletter det har fertilitetslægerne på rigshospitalet anbefalet mig.

nej det er ikke preøvet.. som sagt min læge er ikke til medicin til gravide åbenbart..

og ved ikke hvad jeg kan tage som skader barenet og ikke..

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

nej det er ikke preøvet.. som sagt min læge er ikke til medicin til gravide åbenbart..

og ved ikke hvad jeg kan tage som skader barenet og ikke..

som sagt. fertilitets lægerne har anbefalet søsygepiller prøv en og se om det hjælper lidt.

det gør jeg hvis det bliver slemt igen.

kan godt forstå at lægerne ikke at glade for det men det er ekstremt med din læge når du har det så skidt og endda besvimer. det går ikke mener det kan være farligt for barnet.

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

som sagt. fertilitets lægerne har anbefalet søsygepiller prøv en og se om det hjælper lidt.

det gør jeg hvis det bliver slemt igen.

kan godt forstå at lægerne ikke at glade for det men det er ekstremt med din læge når du har det så skidt og endda besvimer. det går ikke mener det kan være farligt for barnet.

de har testet blod igår og siger at det hele er normalt på nær at jeg mangler en smugle væske, så hvorfor jeg er svimmel og besvimer ved de ikke..

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

de har testet blod igår og siger at det hele er normalt på nær at jeg mangler en smugle væske, så hvorfor jeg er svimmel og besvimer ved de ikke..

du kan dehydrerer og dermed besvime.
og nogle bliver indlagt.

det er alvorligt hvis du går og besvimer.

kan se at akupunktur normalt koster fra ca 200-500kr og varer en times tid eller lidt mere.

ved ikke hvor forskellige priserne er.

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

du kan dehydrerer og dermed besvime.
og nogle bliver indlagt.

det er alvorligt hvis du går og besvimer.

kan se at akupunktur normalt koster fra ca 200-500kr og varer en times tid eller lidt mere.

ved ikke hvor forskellige priserne er.

okay...

næ jeg mener jo os der må være noget galt med tja.. åbenbart ikk..

tilgængæld er kæresten, søster og far meget mere efter mig nu så de sikre sig jeg drikker noget..

det er bare svært når man ikke kan uden at kaste op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.