Vi venter nr 2 hvert øjeblik det skulle være, så bliver ca 14½ mdr mellem vores.
Nu kan jeg ikke svare på hvordan det bliver når hun er født, men synes ikke der har været de kæmpe udgifter. det der har været udgifter har været til ekstra tremmeseng, for vores tilfælde, ekstra pusleplads, pga huset (flere etager) og bliver udgifter til ekstra autostol når hun bliver stor nok til str 2. Ekstra barnevogn (billig dp-vogn) ekstra sæde og barnevognskasse til vores klapvogn så den kan bruges til 2 børn, ellers har vi jo alt, har dog købt en smule tøj i lyserødt, da vores ældste er en dreng, ellers bliver tøjet genbrugt, ihvertfald her det 1 år
Det jeg nok havde foretrukket at vide på bagkant, er skyldfølelsen i at svigte den store, her under graviditet, da det har været rigtig hårdt, at have småbarn på armen, som ikke kan gå selv, og så være gravid. Var også vildt skruk, og vi ville gerne tage chancen da det var svært at få vores søn, og fik at vide jeg havde svært ved at blive gravid grundet pcos, men der kommer mange ting hen af vejen, også i børnenes udvikling. det er hårdt i starten, men på en helt anden måde, end når de bliver mobile og større, og selvom jeg glæder mig, kan jeg godt lidt få følelsen af at jeg ikke har nået at nyde tiden på samme måde, med min søn, som hvis jeg ikke havde været gravid, og måske ventet med at gå igang, til han var 1-1½ år
Vi fortryder på ingen måde, og glæder os, men er også hårdt, men for os det hele værd, så det er jo noget man skal gøre op med sig selv
Anmeld