Jeg bliver rørt over, hvad du skriver. Jeg tror du har rigtig meget godt i dig, som mor! Helt sikkert. Min egen mor brød den sociale arv og jeg har fået en tryg opvækst... Hun var også 19 år og havde endda kun kendt min far en enkelt måned, inden de lavede mig

Såååee... det gik da fint!!

Problemet som jeg ser det, er ikke at de blander sig. Problemet, er at rigtig mange unge piger, der får børn er bange for at få fjernet barnet... Derfor er der mange der IKKE beder om eller modtager den hjælp de har brug for og slider sig selv ned. - Du har jo ovenikøbet en kæreste og dejlige svigerforældre, som du skriver, - det er jo FANTASTISK!!!

jeg syntes bestemt du skal beholde barnet... Jeg tror bestemt IKKE du skal være bange for at de tager barnet fra dig. - hvor mange børn er der ikke derude, der har det FUCKING elendigt, som ikke bliver fjernet???... Så at de er obs på dig, skal du måske tage som noget positivt, hvis du kan - jeg ved godt at det er svært og kan være svært! MEN - Det er vigtigt for det barn du har i maven, at du beholder det, når du føler at du har kærlighed nok i dit liv til det!!!
Ligeså snart de ser at du er en god og sund mor, så er det jo ingen problemer nogen steder!...
Men det er godtnok en omgang følelsemæssigt at gå igennem, når du også er gravid og hormonel...
KRAM
Anmeld