Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Det burde hun vel egentlig..  meeeen jeg har nu ikke set noget kage.. øv bøv.

Men er det ikke kun til de andre JM?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

StineW79 skriver:

Her var blev det til aks i uge 34+ kl 22.15 om aftnen,  efter 1 1/2 uges indlæggelse pga ssf, som udviklede sig hellp. En helt igennem fantastisk oplevelse. Jordmoerderen, lægerne og kærsten var alle bare for seje og rolige, så det var en rigtig dejlig oplevelse! 

Her anden gang ved vi jo ik hvordan det bliver endnu, men det finder vi ud af når den tid kommer. Måske bliver det pks eller en alm fødsels. For mig betyder det ingenting om det bliver det ene eller det andet! Vh stine

Fedt at høre om en, der har haft en rigtig god oplevelse med aks (:

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

M (: skriver:

Aaaaarh, du gik simpelhen i fødsel FØR din fastsatte dato? (:

Jeps :-) Det er slet ikke ualmindeligt.
Min veninde skulle også have pks og gik også igang af sig selv inden, så endte også med et semiakut.

både lægerne og os vidste dog godt at jeg ikke ville nå til den fastsatte dag, så det var ikke den store overraskelse.

:-) sisse

Anmeld

25. marts 2012

Dansker I Holland

1. gang vaginal 

2. gang vaginal med sting bagefter

3.gang vaginal  

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Nemesis skriver:

Jeps :-) Det er slet ikke ualmindeligt.
Min veninde skulle også have pks og gik også igang af sig selv inden, så endte også med et semiakut.

både lægerne og os vidste dog godt at jeg ikke ville nå til den fastsatte dag, så det var ikke den store overraskelse.

:-) sisse

Hvordan kan det så være, at de valgte at sætte en dato alligevel? 

Anmeld

25. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg fødte 10½ uge for tidligt ved "akut" kejsersnit.. Dog ikke så akut at jeg skulle i narkose.. Der var tid til en rygmarvs bedøvelse..

Men jeg ville ønske jeg havde været igennem en normal fødsel til tiden.. Det er nok svært at sætte sig ind i.. Men havde virkelig glædet mig til alle de ting man går igenne, til en fødsel.. Fik begyndende veer ved 15-16 tiden.. Kom op sygehuset ved 19 tiden.. og David kom så til verden kl 01.15.. Jeg føler lidt jeg blev snydt for en fødsel

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Nitz - <3 David skriver:

Jeg fødte 10½ uge for tidligt ved "akut" kejsersnit.. Dog ikke så akut at jeg skulle i narkose.. Der var tid til en rygmarvs bedøvelse..

Men jeg ville ønske jeg havde været igennem en normal fødsel til tiden.. Det er nok svært at sætte sig ind i.. Men havde virkelig glædet mig til alle de ting man går igenne, til en fødsel.. Fik begyndende veer ved 15-16 tiden.. Kom op sygehuset ved 19 tiden.. og David kom så til verden kl 01.15.. Jeg føler lidt jeg blev snydt for en fødsel

Selvfølgelig ønsker du, at du havde gået tiden ud - men sådan skulle det ikke være denne gang. Men kan godt forstå, at du føler dig snydt, når du havde drømt om noget andet..

Anmeld

25. marts 2012

Clisolka

M (: skriver:

Puha, var det så ikke en lettelse at få hende ud? Eller fik du den der følelse af skuffelse og af at være blevet snydt, som så mange fortæller om?

Jo det var det godt nok - og slippe for veerne  Jeg fik ikke de rigtige presseveer og til sidst stod der vist 4-5 læger på stuen og sagde, at jeg ikke pressede nok, og rigtigt - vidste ikke man kunne presse flere steder 

Nej, jeg blev ikke skuffet, for hun skulle jo ud på den ene eller anden måde 

Anmeld

25. marts 2012

JustinsMoar

Akut kejsersnit til mig! 

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Babymor2010 skriver:

Jo det var det godt nok - og slippe for veerne  Jeg fik ikke de rigtige presseveer og til sidst stod der vist 4-5 læger på stuen og sagde, at jeg ikke pressede nok, og rigtigt - vidste ikke man kunne presse flere steder 

Nej, jeg blev ikke skuffet, for hun skulle jo ud på den ene eller anden måde 

Så kunne de da lige vise, hvordan du så skulle presse, når de nu er så pisse kloge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.