Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Valle81

3 helt alm fødsler uden komplikationer, bedøvelse eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Clisolka

Isabella er født ved et akut kejsersnit efter 15 timers veer - hun havde sat sig fast i mit bækken 

Anmeld

25. marts 2012

chael

Har 3 almindelige, hurtige, ukomplicerede fødsler bag mig

*Camilla

Anmeld

25. marts 2012

4xGreve

M (: skriver:

Nej, resultatet er heldivis vigtigere end vejen dertil! (:

Præcis

Anmeld

25. marts 2012

Moar2011

Jeg fødte alm

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

Jeg fødte helt narturligt

Fik at vide, at han lå dybt og kunne jeg også mærke, så ville få en HURTIG fødsel, men 16 timer er ikke en hurtig fødsel

Anmeld

25. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

1. gang - alm sædefødsel, uden bedøvelse eller noget som helst..  Hun var hurtig ude..

Anmeld

25. marts 2012

MomInTheMaking

M (: skriver:

Haha, så skulle hun vel give kage?

Det burde hun vel egentlig..  meeeen jeg har nu ikke set noget kage.. øv bøv.

Anmeld

25. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var blev det til aks i uge 34+ kl 22.15 om aftnen,  efter 1 1/2 uges indlæggelse pga ssf, som udviklede sig hellp. En helt igennem fantastisk oplevelse. Jordmoerderen, lægerne og kærsten var alle bare for seje og rolige, så det var en rigtig dejlig oplevelse! 

Her anden gang ved vi jo ik hvordan det bliver endnu, men det finder vi ud af når den tid kommer. Måske bliver det pks eller en alm fødsels. For mig betyder det ingenting om det bliver det ene eller det andet! Vh stine

Anmeld

25. marts 2012

M (:

PT skriver:

Ja, det var det.

Jeg føler mig snydt, men det værste var/er, at jeg jo ikke måtte løfte min store pige (2,5 år) i fire uger - og jeg nu fem uger efter stadig får ondt, hvis jeg ikke passer på.

Såmim datter blev den store taber af mit aks - men heldigvis er hun en fantastisk pige, der har udvist stor forståelse.

Puha, det er synd for både dig og hende, at du pga. aks ikke har overskud til hende.. Du må trøste dig med, at du har en dygtig pige, og jeg er sikker på, at hun ikke er i tvivl om, at hendes mor elsker hende over alt på jorden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.