Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

M (:

TrineMine86 skriver:

akut kejsersnit her - efter 4 dage med igangsættelse - og 10 timer med vedrop og masser af veer

Puha, efter så langt et forløb var det vel en lettelse at få aks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

Nemesis skriver:

et semiakut er et ks der ikke kommer midt under fødslen, men heller ikke hvor du kommer ind på en planlagt dag.

Jeg skulle have haft pks, men det gik i gang 4 uger før. alt var klart til det skulle være ks, så derfor var det ikke akut men heller ikke det planlagte derfor et semiakut (halvt akut).

:-) Sisse

Aaaaarh, du gik simpelhen i fødsel FØR din fastsatte dato? (:

Anmeld

25. marts 2012

M (:

michelledam skriver:

Det fik jeg pga mit piskesmæld jeg fik ugen før jeg testede positivt gravid. Og havde så mange smerter at jeg ikke var med psykisk tilsidst.

Hm, så er jeg også sikker på, at det var den rigtige løsning for dig. Var du ikke med i graviditeten psykisk eller med i fødslen eller?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

norenberg skriver:

1 gang. akut kejsersnit
2 gang. alm fødsel
3 gang. akut kejsersnit

Er det "almindeligt" at få flere aks, når man først har fået ét?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

komodo skriver:

2 alm. og fantastiske fødsler og et akut kejsersnit jeg meget gerne havde været foruden 

I den rækkefølge?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Valle81 skriver:

3 helt alm fødsler uden komplikationer, bedøvelse eller andet

Hvor er du sej! 

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Babymor2010 skriver:

Isabella er født ved et akut kejsersnit efter 15 timers veer - hun havde sat sig fast i mit bækken 

Puha, var det så ikke en lettelse at få hende ud? Eller fik du den der følelse af skuffelse og af at være blevet snydt, som så mange fortæller om?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

chael skriver:

Har 3 almindelige, hurtige, ukomplicerede fødsler bag mig

*Camilla

Anmeld

25. marts 2012

M (:

MortilCilas skriver:

Jeg fødte helt narturligt

Fik at vide, at han lå dybt og kunne jeg også mærke, så ville få en HURTIG fødsel, men 16 timer er ikke en hurtig fødsel

Narj, ikke specielt hurtigt! Havde JM sagt, at det ville gå hurtigt? Og hvad betegner de mon som hurtigt? 

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Problembarnet skriver:

1. gang - alm sædefødsel, uden bedøvelse eller noget som helst..  Hun var hurtig ude..

Det er så sejt, når kvinder bare GØR det vi er skabt til uden bedøvelse! Håber, at jeg elv kan gøre dig kunsten efter! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.