Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Sandko

grinny skriver:

Hørte faktisk nogen snakke her den anden dag at det var lidt sjovt at alle dem med de meget høje stillinger ikke var på arbejde den dag 

Om det er sandt eller ej, det ved jeg ikke! Men hvis det er så er det da noget af et tilfælde  

Ja, meget. Det er svært at få yderligere indblik i. De holder jo gerne sådanne ting for sig selv. Der er i hvert fald mange ting i deres udsagn, der ikke hænger sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

A&F

Sandko skriver:

Helt enig. Problemet er bare, at dem, der skal forske i det, arbejder for regeringen, der anklageligt står bag. Den er lidt tricky! 

Det har du desværre ret i . 

Anmeld

17. marts 2012

sarahb

mor:) skriver:

Selvfølgelig kan man det, men det er trods alt et forum som hedder baby.dk.

Jeg tror egentlig bare, at jeg synes der skal være en kategori til den slags. For personligt gider jeg ikke bruge baby.dk til dette.

Men det er jo forskelligt hvad vi hver især bruger baby.dk til og der skal selvfølgelig være plads til alle

Måske man kunne lade vær med at læse dette hvis man ligefrem skal få det dårligt over det og finder det upassende.
Jeg vil da personligt hellere læse om dette her end køns sygdomme og fulde mænd..

Anmeld

17. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sarahb skriver:

Måske man kunne lade vær med at læse dette hvis man ligefrem skal få det dårligt over det og finder det upassende.
Jeg vil da personligt hellere læse om dette her end køns sygdomme og fulde mænd..

Bliver hverken dårlig eller utilpas...men kan godt blive lidt i dårlig humør. Og ja, jeg kan lade være med at klikke mig ind på det....men blev lidt nysgerrig

Anmeld

17. marts 2012

DreamChild

Sandko skriver:

Ja, det må du selvfølgelig gerne spørge om.

Folk på kontroversielle sider er godt klar over disse ting og derfor ville det næsten være "spildt" tid at gå ind og oprette debatter sådanne steder. Jeg er da ked af, at du bliver irriteret over mine indlæg, men du har jo altid muligheden for ikke at klikke dig ind på debatten

Og med hensyn til det med, at det er negative emner at tage op, som skaber dårlig stemning, så poster folk jo også om depressioner, deres trælse mænd, mishandlede børn osv, osv. 

Som du selv skriver til sidst, så er 11. september noget, der berører rigtig mange mennesker, og netop derfor kan jeg slet ikke følge din tankegang om, at vi bare skal ignorere det? 

Og for at kommentere på dit sidste indslag også: Ja, jeg opretter debatter, som jeg synes er relevante. Og jeg synes, de er relevante af den årsag, at det er noget almindelige mennesker ikke hører om i de mainstreem medier. Derfor poster jeg dem herinde, for ellers vil folk højst sandsynligt ikke støde på dem. 

Du kan altid vælge at gå udenom - også selv om emnerne bliver oprettet under kategorien "Ordet er frit". Overskriften siger jo i hvert fald sig selv, må man sige. 

Jeg kan nu heller ikke se hvad problemet er i at poste et sådan emne herinde
Syntes da det giver stof til eftertanke, og det har da helt sikkert sat nogle tanker igang hos mig.

Anmeld

17. marts 2012

Sandko

DreamChild skriver:

Jeg kan nu heller ikke se hvad problemet er i at poste et sådan emne herinde
Syntes da det giver stof til eftertanke, og det har da helt sikkert sat nogle tanker igang hos mig.

Det er jeg rigtig glad for at høre. Jo flere, der åbner øjnene for det, jo bedre Tak! 

Anmeld

17. marts 2012

Mtang

Sandko skriver:

Hold da op! Se, det vidste jeg slet ikke.. Tak fordi, du delte din viden

Kan du huske, hvor du har set det henne? Det er bestemt ikke, fordi jeg betvivler, men i dagens Danmark må man have dokumentation på alting klar ved lommen, når man møder skepsis  

det var noget min svigerinde fortalte mig for ca. en uge siden, da vi nemlig også sad og snakkede om 11 sept..

og hendes mand arbejder i dr byen :-)

Anmeld

17. marts 2012

Sandko

Mtang skriver:

det var noget min svigerinde fortalte mig for ca. en uge siden, da vi nemlig også sad og snakkede om 11 sept..

og hendes mand arbejder i dr byen :-)

Okay. Ved du, hvem fra staten, der har meddelt det til DR byen?

Ih, hvor er det frustrerende, at man aldrig vil kunne bevise det sort på hvidt!  

Anmeld

17. marts 2012

132319

Jeg har aldrig været i tvivl om at Bush blot så til, da det hele skete og udmærket godt vidste at det ville ske.

Denne dokumentar styrker blot min mistanke.

Hvor ville jeg dog håbe at sandheden kom frem, så Bush kunne blive stillet for en domstol og få samme skæbne som Bin Laden!

Jeg er normalvis stærk modstander af "An eye for an eye" ideologien men med så grumme mennesker som Bush, kunne jeg godt lave en enkelt undtagelse!

Anmeld

17. marts 2012

sandorff

Michael healer skriver:

Jeg er helt enig med dig, det stinker langt væk af at en masse ved noget de ikke fortæller, og at den officele forklaring ikke passer.

Problemet er bare at mange har købt den første forklaring, for hvis mange flere forlangte at få sandheden frem, så ville der måske ske noget mere.

men jeg er nu stadigvæk ret sikker på, at sandheden nok skal komme frem, før eller siden :-)

jeg er også en af dem der IKKE tror på den historie vi har fået om 11. sep.
men jeg tror dog ikke sandheden nogensinde kommer frem.

første mand på månen (har set fleredoku om at det også var fup fra USA`s side) og mordet på JFK er også nogle af de ting vi aldrig får sandheden om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.