Maja88 skriver:
må jeg spørge om hvorfor du vælger et baby forum til at bringe alle dine skepsis emner op???
kunne der ikke findes sider som måske var mere egnede og folk meget mere villige til at diskutere disse ting
Ja, det må du selvfølgelig gerne spørge om. 
Folk på kontroversielle sider er godt klar over disse ting og derfor ville det næsten være "spildt" tid at gå ind og oprette debatter sådanne steder. Jeg er da ked af, at du bliver irriteret over mine indlæg, men du har jo altid muligheden for ikke at klikke dig ind på debatten 
Og med hensyn til det med, at det er negative emner at tage op, som skaber dårlig stemning
, så poster folk jo også om depressioner, deres trælse mænd, mishandlede børn osv, osv.
Som du selv skriver til sidst, så er 11. september noget, der berører rigtig mange mennesker, og netop derfor kan jeg slet ikke følge din tankegang om, at vi bare skal ignorere det?
Og for at kommentere på dit sidste indslag også: Ja, jeg opretter debatter, som jeg synes er relevante. Og jeg synes, de er relevante af den årsag, at det er noget almindelige mennesker ikke hører om i de mainstreem medier. Derfor poster jeg dem herinde, for ellers vil folk højst sandsynligt ikke støde på dem.
Du kan altid vælge at gå udenom - også selv om emnerne bliver oprettet under kategorien "Ordet er frit". Overskriften siger jo i hvert fald sig selv, må man sige.
Anmeld