Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

L&V

Sandko skriver:

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

Der har været en serie på diskovery tror jeg det var, ret spændende.. Syntes os der er noget der lugter lidt ved den officielle historie men tanken om at Bush evt sku ha sagt go for en sprængning der sku koste så mange liv kan jeg slet ik ha, så hellere bilde min naive hjerne ind at det er grumme al qaeda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Maja88

sarahb skriver:

Jeg har altid haft min skepsis omkring dette...!

Og man kan vel godt diskutere om andet end bleer graviditets teste og dovne mænd!!! Det er vel ikke kun det der pryder vores hjerner, forhåbentlig..

det kan vi helt sikkert..

men hvis du kigger på denne brugers debat er det kun sådan nogle emner..

som;: Jeg går i mod folket og det passer ikke hvad folket siger..

og jeg tænker lidt 11 september er ski noget som berør en del..

Anmeld

16. marts 2012

A&F

Jeg har personligt altid troet på at USA stod bag angrebet . Interessant synes jeg, og der burde forskes mere i dette.

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Maja88 skriver:

må jeg spørge om hvorfor du vælger et baby forum til at bringe alle dine skepsis emner op???

kunne der ikke findes sider som måske var mere egnede og folk meget mere villige til at diskutere disse ting

Ja, det må du selvfølgelig gerne spørge om.

Folk på kontroversielle sider er godt klar over disse ting og derfor ville det næsten være "spildt" tid at gå ind og oprette debatter sådanne steder. Jeg er da ked af, at du bliver irriteret over mine indlæg, men du har jo altid muligheden for ikke at klikke dig ind på debatten

Og med hensyn til det med, at det er negative emner at tage op, som skaber dårlig stemning, så poster folk jo også om depressioner, deres trælse mænd, mishandlede børn osv, osv. 

Som du selv skriver til sidst, så er 11. september noget, der berører rigtig mange mennesker, og netop derfor kan jeg slet ikke følge din tankegang om, at vi bare skal ignorere det? 

Og for at kommentere på dit sidste indslag også: Ja, jeg opretter debatter, som jeg synes er relevante. Og jeg synes, de er relevante af den årsag, at det er noget almindelige mennesker ikke hører om i de mainstreem medier. Derfor poster jeg dem herinde, for ellers vil folk højst sandsynligt ikke støde på dem. 

Du kan altid vælge at gå udenom - også selv om emnerne bliver oprettet under kategorien "Ordet er frit". Overskriften siger jo i hvert fald sig selv, må man sige. 

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Michael healer skriver:

Ja du har muligvis ret, at de vil lukke øjnene for sandheden, fordi det virker for langt ude, at det virkelig skulle være sådan sandheden var.

Men vi kan jo kun håbe, det bliver en øjen åbner for de fleste, og krydse fingre for dette.

Tja USA er et stort land med megen indflydelse, jeg tror det er fordi at DK ikke ønsker at ødelægge det gode forhold der er blevet bygget op, og det vil det gøre, hvis der blev stillet kritiske spørgsmål, omkring dette emne, det er et meget ømfindigt emne, især da det var det der var grundlaget for at gå i krig.

Så DK passer bare på ikke at stille USA i dårligt lys, hvilket de ville gøre, hvis de officelt meldte ud, at den officele forklaring ikke holder vand

Det kan godt være, du har ret. Jeg bliver i hvert fald ved at håbe - og at poste!  

Anmeld

16. marts 2012

BellaT

Maja88 skriver:

det kan vi helt sikkert..

men hvis du kigger på denne brugers debat er det kun sådan nogle emner..

som;: Jeg går i mod folket og det passer ikke hvad folket siger..

og jeg tænker lidt 11 september er ski noget som berør en del..

Trådens emne er beskrevet udførligt i overskriften.

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sarahb skriver:

Jeg har altid haft min skepsis omkring dette...!

Og man kan vel godt diskutere om andet end bleer graviditets teste og dovne mænd!!! Det er vel ikke kun det der pryder vores hjerner, forhåbentlig..

Selvfølgelig kan man det, men det er trods alt et forum som hedder baby.dk.

Jeg tror egentlig bare, at jeg synes der skal være en kategori til den slags. For personligt gider jeg ikke bruge baby.dk til dette.

Men det er jo forskelligt hvad vi hver især bruger baby.dk til og der skal selvfølgelig være plads til alle

Anmeld

16. marts 2012

Mtang

Sandko skriver:

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

DR byen ville engang sende den dokumentar i tv'et , men de måtte feje det af bordet, da staten truede dem med at lukke hele dr byen hvis de gjorde det.. stof til eftertanke

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

mor:) skriver:

Selvfølgelig kan man det, men det er trods alt et forum som hedder baby.dk.

Jeg tror egentlig bare, at jeg synes der skal være en kategori til den slags. For personligt gider jeg ikke bruge baby.dk til dette.

Men det er jo forskelligt hvad vi hver især bruger baby.dk til og der skal selvfølgelig være plads til alle

Anmeld

16. marts 2012

morethanperfect

mor:) skriver:

Ellers må der komme en ny kategori til den slags, så man ikke behøver at klikke sig ind på dem hvis man ikke ønsker det

Du kan vel se i overskriften at det ikke interreserer dig

TS:
Syns det er rigtig interesant faktisk ! Det gir noget at tænke over ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.