Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Mtang

Sandko skriver:

Okay. Ved du, hvem fra staten, der har meddelt det til DR byen?

Ih, hvor er det frustrerende, at man aldrig vil kunne bevise det sort på hvidt!  

Nej det spurgte jeg slet ikke om

og man skal nok slet ikke regne med at regeringen har henvendt sig pr tlf eller mail/skrift til DR byen :-)   De har klart taget den face to face, netop så dr byen ikke havde noget på dem osv alt det hemmelighedskrammeri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Sandko

Himmelsmil skriver:

Uha, interessant debat. Synes da den er meget relevant for denne side - for som du siger kunne det være rart at flere ville vågne op omkring dette.. Det er relevant for os alle, sådan som jeg ser på det..

Men der er meget mere end 'bare' 11.september som vi skulle tage at vågne op og se. Min kæreste studerede engang konspirationsteorier - der foregår SÅ meget Organiced Crime indenfor de autoriteres kredse.. Og den danske stat er sgu ikke meget bedre.. Desværre... 

Jeg er helt enig med dig. Det er dog svært, at få folk til at åbne øjnene for de mere "ekstreme" teorier, fordi det er meget at sluge på en gang. Så nu tager jeg den stille og roligt, og poster de videoer, jeg tror, at folk har nemmere ved at forholde sig til. Så håber jeg på, at det får folk til at tænke over andre ting også. Som Mtang også skriver, så havde staten truet med at lukke DR byen, hvis de sendte denne dokumentar i fjernsynet. Det er meget tankevækkende, og jeg må indrømme, at det faktisk kommer bag på mig! Det er ikke meget, vi hører om den danske stat som værende korrupt. Ikke engang i kontroversielle nyheder.

Jeg håber virkelig meget at bare nogle få herinde begynder at interessere sig for verdenssituationen, som den virkelig ser ud. Hvis de her debatter kan få bare en enkelt mere til at stille spørgsmål, så er det det hele værd  

Anmeld

18. marts 2012

Sandko

132319 skriver:

Jeg har aldrig været i tvivl om at Bush blot så til, da det hele skete og udmærket godt vidste at det ville ske.

Denne dokumentar styrker blot min mistanke.

Hvor ville jeg dog håbe at sandheden kom frem, så Bush kunne blive stillet for en domstol og få samme skæbne som Bin Laden!

Jeg er normalvis stærk modstander af "An eye for an eye" ideologien men med så grumme mennesker som Bush, kunne jeg godt lave en enkelt undtagelse!

Ja, jeg tror desværre bare, at Bush er i lommen på nogle andre, mere magtfulde mennesker. Jeg kan anbefale dig at se dokumentaren Thrive. I den går de i dybden med blandt andet opfindelsen af fri energi(som allerede eksisterer), der er blevet undertrykt og laboratorier brændt ned, de følger pengene og opdager, at via firmaer og organisationer, at nogle få familier kontrollerer og styrer det meste af verden via pengene. Hele filmen er dokumenteret, og der indgår ingen usikre teorier af nogen art. Det er rene facts - i hvert fald indtil, hvad jeg nu har set (jeg mangler lige en time af den). Den er meget interessant, men der er desværre kun engelske undertekster indtil videre! 

Anmeld

18. marts 2012

Sandko

sandorff skriver:

jeg er også en af dem der IKKE tror på den historie vi har fået om 11. sep.
men jeg tror dog ikke sandheden nogensinde kommer frem.

første mand på månen (har set fleredoku om at det også var fup fra USA`s side) og mordet på JFK er også nogle af de ting vi aldrig får sandheden om

Nemlig, for hvor skal svarene komme fra? De vil jo aldrig selv gå ind og indrømme det. Det eneste, vi som befolkning, kan gøre er at gætte os frem og opfinde teorier, som virker sandfærdige - eller bare kæde tingene sammen. Men der er godt nok bare en masse ting at gennemgå.  

Anmeld

18. marts 2012

Sandko

sandorff skriver:

jeg undre mig også meget over hvorfor "bygning 7" også røg. den lå et godt stykke væk fra tårnene. det blev forklaret at det var trykket osv der gjorde den røg, men på bygninger der lå tættere på var det kun vinduerne der røg...
dem der holdte til i bygning 7 var CIA, FBI, osv...

Ja, det er jo umuligt. Det giver først mening, når vi hører, at det var statens ansatte, der befandt sig i bygningen. Pudsigt, siger jeg bare!

Anmeld

18. marts 2012

Sandko

Mtang skriver:

Nej det spurgte jeg slet ikke om

og man skal nok slet ikke regne med at regeringen har henvendt sig pr tlf eller mail/skrift til DR byen :-)   De har klart taget den face to face, netop så dr byen ikke havde noget på dem osv alt det hemmelighedskrammeri.

Ja, uden al tvivl! Men jeg bliver meget nysgerrig. Tror du, din bror( ? ) i al hemmelighed kan finde ud af noget mere om det? 

Anmeld

18. marts 2012

Hulubulu86

Vil helt klart se videoen naar jeg engang faar tid, har aldrig troet paa den officielle udlaegning.

Du skulle tage at laese lidt om hvad der reelt sker i Syrien nu her i forhold til hvad USA og Vesten gerne vil have os til at tro. Du ville finde det interessant.

Vestlige medier er helt klart underlagt kontrol af regeringerne i de forskellige lande. Savner de dage hvor jeg rent faktisk troede paa hvad jeg laeste

Anmeld

18. marts 2012

Zeus

Dubai skriver:

Vil helt klart se videoen naar jeg engang faar tid, har aldrig troet paa den officielle udlaegning.

Du skulle tage at laese lidt om hvad der reelt sker i Syrien nu her i forhold til hvad USA og Vesten gerne vil have os til at tro. Du ville finde det interessant.

Vestlige medier er helt klart underlagt kontrol af regeringerne i de forskellige lande. Savner de dage hvor jeg rent faktisk troede paa hvad jeg laeste

Også mig

Anmeld

18. marts 2012

132319

Sandko skriver:

Ja, jeg tror desværre bare, at Bush er i lommen på nogle andre, mere magtfulde mennesker. Jeg kan anbefale dig at se dokumentaren Thrive. I den går de i dybden med blandt andet opfindelsen af fri energi(som allerede eksisterer), der er blevet undertrykt og laboratorier brændt ned, de følger pengene og opdager, at via firmaer og organisationer, at nogle få familier kontrollerer og styrer det meste af verden via pengene. Hele filmen er dokumenteret, og der indgår ingen usikre teorier af nogen art. Det er rene facts - i hvert fald indtil, hvad jeg nu har set (jeg mangler lige en time af den). Den er meget interessant, men der er desværre kun engelske undertekster indtil videre! 

Har du et link?

Anmeld

18. marts 2012

Sandko

132319 skriver:

Har du et link?

Jeg kan ikke lige finde den nogen steder på nettet, men min kæreste forsøger at smide den ind på youtube - det kommer dog til at tage noget tid.. Den er nok først uploadet imorgen, så indtil videre må du nøjes med traileren til den:

http://www.youtube.com/watch?v=Qd7zClv5obw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.