Himmelsmil skriver:
Uha, interessant debat. Synes da den er meget relevant for denne side - for som du siger kunne det være rart at flere ville vågne op omkring dette.. Det er relevant for os alle, sådan som jeg ser på det..
Men der er meget mere end 'bare' 11.september som vi skulle tage at vågne op og se. Min kæreste studerede engang konspirationsteorier - der foregår SÅ meget Organiced Crime indenfor de autoriteres kredse.. Og den danske stat er sgu ikke meget bedre.. Desværre... 

Jeg er helt enig med dig. Det er dog svært, at få folk til at åbne øjnene for de mere "ekstreme" teorier, fordi det er meget at sluge på en gang. Så nu tager jeg den stille og roligt, og poster de videoer, jeg tror, at folk har nemmere ved at forholde sig til. Så håber jeg på, at det får folk til at tænke over andre ting også. Som Mtang også skriver, så havde staten truet med at lukke DR byen, hvis de sendte denne dokumentar i fjernsynet. Det er meget tankevækkende, og jeg må indrømme, at det faktisk kommer bag på mig! Det er ikke meget, vi hører om den danske stat som værende korrupt. Ikke engang i kontroversielle nyheder.
Jeg håber virkelig meget at bare nogle få herinde begynder at interessere sig for verdenssituationen, som den virkelig ser ud. Hvis de her debatter kan få bare en enkelt mere til at stille spørgsmål, så er det det hele værd
Anmeld