Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Sandko

Månsson skriver:

Der har været en serie på diskovery tror jeg det var, ret spændende.. Syntes os der er noget der lugter lidt ved den officielle historie men tanken om at Bush evt sku ha sagt go for en sprængning der sku koste så mange liv kan jeg slet ik ha, så hellere bilde min naive hjerne ind at det er grumme al qaeda

Det lyder også helt langt ude jo. Vi ved jo heller ikke, om han har sagt god for det i og med, han ikke har indrømmet noget. Men når de tilbageholder sandheden, skaber det jo netop en masse teorier. Så altså, vi kan jo selvfølgelig kun kigge på det faktum, at den offentlige forklaring ikke holder stik.  I hvert fald havde "terrorangrebet" den følge, at vi startede en krig med folkets accept. Hvad der i virkeligheden er sket, kan vi så kun filosofere om - indtil videre i hvert fald. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Sandko

mor:) skriver:

Selvfølgelig kan man det, men det er trods alt et forum som hedder baby.dk.

Jeg tror egentlig bare, at jeg synes der skal være en kategori til den slags. For personligt gider jeg ikke bruge baby.dk til dette.

Men det er jo forskelligt hvad vi hver især bruger baby.dk til og der skal selvfølgelig være plads til alle

Det respekterer jeg selvfølgelig også, men af overskriften fremgår det jo ganske tydeligt, hvad debatten handler om, så du vælger jo selv, hvorvidt du vil vide mere om emnet eller ej

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Mtang skriver:

DR byen ville engang sende den dokumentar i tv'et , men de måtte feje det af bordet, da staten truede dem med at lukke hele dr byen hvis de gjorde det.. stof til eftertanke

Hold da op! Se, det vidste jeg slet ikke.. Tak fordi, du delte din viden

Kan du huske, hvor du har set det henne? Det er bestemt ikke, fordi jeg betvivler, men i dagens Danmark må man have dokumentation på alting klar ved lommen, når man møder skepsis  

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

A&F skriver:

Jeg har personligt altid troet på at USA stod bag angrebet . Interessant synes jeg, og der burde forskes mere i dette.

Helt enig. Problemet er bare, at dem, der skal forske i det, arbejder for regeringen, der anklageligt står bag. Den er lidt tricky! 

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

morethanperfect skriver:

Du kan vel se i overskriften at det ikke interreserer dig

TS:
Syns det er rigtig interesant faktisk ! Det gir noget at tænke over ..  

Jeg er glad for, at det ikke er alle, der stemmer debatten ude - Så mange tak! 

Anmeld

16. marts 2012

morethanperfect

Sandko skriver:

Jeg er glad for, at det ikke er alle, der stemmer debatten ude - Så mange tak! 

Syns faktisk det er rigtig spændende ... ! Syns det skal til livs , det skal ud i medierne .. 

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Syns faktisk det er rigtig spændende ... ! Syns det skal til livs , det skal ud i medierne .. 

Jeg kopierer lige Mtang's kommentar: 

DR byen ville engang sende den dokumentar i tv'et , men de måtte feje det af bordet, da staten truede dem med at lukke hele dr byen hvis de gjorde det.. stof til eftertanke 

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Sandko skriver:

Det lyder også helt langt ude jo. Vi ved jo heller ikke, om han har sagt god for det i og med, han ikke har indrømmet noget. Men når de tilbageholder sandheden, skaber det jo netop en masse teorier. Så altså, vi kan jo selvfølgelig kun kigge på det faktum, at den offentlige forklaring ikke holder stik.  I hvert fald havde "terrorangrebet" den følge, at vi startede en krig med folkets accept. Hvad der i virkeligheden er sket, kan vi så kun filosofere om - indtil videre i hvert fald. 

Tror desværre aldrig sandheden kommer frem.. Det er jo lidt det samme med alle Kennedy historierne dem får vi heller aldrig fundet ud af. Evt et emne til ny debat

Anmeld

16. marts 2012

morethanperfect

Sandko skriver:

Jeg kopierer lige Mtang's kommentar: 

Jep .. Læste det godt lige ...  Vildt .. 

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Månsson skriver:

Tror desværre aldrig sandheden kommer frem.. Det er jo lidt det samme med alle Kennedy historierne dem får vi heller aldrig fundet ud af. Evt et emne til ny debat

Det har jeg slet ikke sat mig ind i, men jeg vil være en af de første til at kigge på det, hvis du opretter en debat omkring det emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.