Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.331 visninger
87 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Sandko

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Michael healer

Sandko skriver:

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

Jeg er helt enig med dig, det stinker langt væk af at en masse ved noget de ikke fortæller, og at den officele forklaring ikke passer.

Problemet er bare at mange har købt den første forklaring, for hvis mange flere forlangte at få sandheden frem, så ville der måske ske noget mere.

men jeg er nu stadigvæk ret sikker på, at sandheden nok skal komme frem, før eller siden :-)

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Michael healer skriver:

Jeg er helt enig med dig, det stinker langt væk af at en masse ved noget de ikke fortæller, og at den officele forklaring ikke passer.

Problemet er bare at mange har købt den første forklaring, for hvis mange flere forlangte at få sandheden frem, så ville der måske ske noget mere.

men jeg er nu stadigvæk ret sikker på, at sandheden nok skal komme frem, før eller siden :-)

Ja, og det er enormt problematisk - netop fordi, det betyder, at folk skal  til at opbygge et helt nyt syn på hele systemet. Det er hele vores fundamentale opfattelse af verden, der skal tages op til revurdering, når sandheden engang kommer frem. Det er bare ærgerligt, at vores medier ikke stiller sig kritiske over for udmeldinger fra regeringen i USA - De formidler gladeligt ethvert udokumenteret udsagn videre, bare fordi det kommer fra regeringen - Men okay. De er jo selvfølgelig også bare mennesker, som vælger at tro på det bedste i magthaverne i verden. 

Gad vide, hvad det ville komme til at betyde, hvis folk fandt ud af sandheden? Jeg tror ærligt talt slet ikke, folk ville kunne takle de ændringer i deres syn på verden og systemet. De ville nok nærmere lukke af og fortsat følge hverdagen, som de plejer. 

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

må jeg spørge om hvorfor du vælger et baby forum til at bringe alle dine skepsis emner op???

kunne der ikke findes sider som måske var mere egnede og folk meget mere villige til at diskutere disse ting

Anmeld

16. marts 2012

Michael healer

Sandko skriver:

Ja, og det er enormt problematisk - netop fordi, det betyder, at folk skal  til at opbygge et helt nyt syn på hele systemet. Det er hele vores fundamentale opfattelse af verden, der skal tages op til revurdering, når sandheden engang kommer frem. Det er bare ærgerligt, at vores medier ikke stiller sig kritiske over for udmeldinger fra regeringen i USA - De formidler gladeligt ethvert udokumenteret udsagn videre, bare fordi det kommer fra regeringen - Men okay. De er jo selvfølgelig også bare mennesker, som vælger at tro på det bedste i magthaverne i verden. 

Gad vide, hvad det ville komme til at betyde, hvis folk fandt ud af sandheden? Jeg tror ærligt talt slet ikke, folk ville kunne takle de ændringer i deres syn på verden og systemet. De ville nok nærmere lukke af og fortsat følge hverdagen, som de plejer. 

Ja du har muligvis ret, at de vil lukke øjnene for sandheden, fordi det virker for langt ude, at det virkelig skulle være sådan sandheden var.

Men vi kan jo kun håbe, det bliver en øjen åbner for de fleste, og krydse fingre for dette.

Tja USA er et stort land med megen indflydelse, jeg tror det er fordi at DK ikke ønsker at ødelægge det gode forhold der er blevet bygget op, og det vil det gøre, hvis der blev stillet kritiske spørgsmål, omkring dette emne, det er et meget ømfindigt emne, især da det var det der var grundlaget for at gå i krig.

Så DK passer bare på ikke at stille USA i dårligt lys, hvilket de ville gøre, hvis de officelt meldte ud, at den officele forklaring ikke holder vand

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja88 skriver:

må jeg spørge om hvorfor du vælger et baby forum til at bringe alle dine skepsis emner op???

kunne der ikke findes sider som måske var mere egnede og folk meget mere villige til at diskutere disse ting

Tænkte lidt det samme. Ikke fordi, jeg ikke synes at det er interessant, men man kommer lidt i dårlig humør og det er ikke hvad jeg bruger baby.dk til.

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

mor:) skriver:

Tænkte lidt det samme. Ikke fordi, jeg ikke synes at det er interessant, men man kommer lidt i dårlig humør og det er ikke hvad jeg bruger baby.dk til.

lige præcis.. bliver faktisk irriteret

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja88 skriver:

lige præcis.. bliver faktisk irriteret

Ellers må der komme en ny kategori til den slags, så man ikke behøver at klikke sig ind på dem hvis man ikke ønsker det

Anmeld

16. marts 2012

sarahb

Jeg har altid haft min skepsis omkring dette...!

Og man kan vel godt diskutere om andet end bleer graviditets teste og dovne mænd!!! Det er vel ikke kun det der pryder vores hjerner, forhåbentlig..

Anmeld

16. marts 2012

Mira0911

sarahb skriver:

Jeg har altid haft min skepsis omkring dette...!

Og man kan vel godt diskutere om andet end bleer graviditets teste og dovne mænd!!! Det er vel ikke kun det der pryder vores hjerner, forhåbentlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.