Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sandko skriver:

Det respekterer jeg selvfølgelig også, men af overskriften fremgår det jo ganske tydeligt, hvad debatten handler om, så du vælger jo selv, hvorvidt du vil vide mere om emnet eller ej

Det har du fuldstændig ret i...men den nysgerrige person som jeg er og fordi jeg ikke er vant til at se disse slags debatter her, så måtte jeg lige klikke og se alligevel. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Sandko

morethanperfect skriver:

Jep .. Læste det godt lige ...  Vildt .. 

Det er meget vildt! 

Også fordi vi er vant til at fokusere på vores dejlige Danmark som et beskyttet land, der vil dets borgere det bedste af det bedste. Det tvinger os til at sætte spørgsmålstegn ved autoriteterne, som vi kender dem. Det er virkelig skræmmende, men åbenbart yderst vigtigt! :/

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

mor:) skriver:

Det har du fuldstændig ret i...men den nysgerrige person som jeg er og fordi jeg ikke er vant til at se disse slags debatter her, så måtte jeg lige klikke og se alligevel. hehe

Det må være fordi, der er noget i dig, der skriger efter at vide mere om det alligevel hehe.

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Sandko skriver:

Det har jeg slet ikke sat mig ind i, men jeg vil være en af de første til at kigge på det, hvis du opretter en debat omkring det emne

Skal prøve og se om jeg kan finde noget mere konkret viden om det.. Ser utrolig meget nat geo og dc, der er jo en masse af den slags

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sandko skriver:

Det må være fordi, der er noget i dig, der skriger efter at vide mere om det alligevel hehe.

Hehe...jeg har faktisk set rigeligt med dokumentar omkring det

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Månsson skriver:

Skal prøve og se om jeg kan finde noget mere konkret viden om det.. Ser utrolig meget nat geo og dc, der er jo en masse af den slags

Okay. De kanaler er jeg desværre ikke tilknyttet. Men det lyder bare godt ellers . Du må meget gerne give mig et hint om det, hvis du opretter en tråd om det 

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Sandko skriver:

Okay. De kanaler er jeg desværre ikke tilknyttet. Men det lyder bare godt ellers . Du må meget gerne give mig et hint om det, hvis du opretter en tråd om det 

Uh synd for dig Skal jeg gøre hvis jeg finder noget

Anmeld

16. marts 2012

Zeus

Sandko skriver:

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

Synes også det er meget interessant emne, og tror kun der er så mange der ikke tror på det, fordi det er så vildt hvis det rent faktisk VAR Bush der gjorde det........

Men jeg er nu ret overbevist om, at der er noget uldent ved det hele

Anmeld

16. marts 2012

Sandko

Zeus skriver:

Synes også det er meget interessant emne, og tror kun der er så mange der ikke tror på det, fordi det er så vildt hvis det rent faktisk VAR Bush der gjorde det........

Men jeg er nu ret overbevist om, at der er noget uldent ved det hele

Tak for din kommentar. Jeg tror, du har helt ret!

Jo mere anerkendelse emnet får, jo mere vil folk også tage det til sig - så igen: Tak

Anmeld

16. marts 2012

grinny

Hørte faktisk nogen snakke her den anden dag at det var lidt sjovt at alle dem med de meget høje stillinger ikke var på arbejde den dag 

Om det er sandt eller ej, det ved jeg ikke! Men hvis det er så er det da noget af et tilfælde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.