Den sunde skepsis - dokumentar om 11. september 2001

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

sandorff

jeg undre mig også meget over hvorfor "bygning 7" også røg. den lå et godt stykke væk fra tårnene. det blev forklaret at det var trykket osv der gjorde den røg, men på bygninger der lå tættere på var det kun vinduerne der røg...
dem der holdte til i bygning 7 var CIA, FBI, osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Røverdatter

sandorff skriver:

jeg er også en af dem der IKKE tror på den historie vi har fået om 11. sep.
men jeg tror dog ikke sandheden nogensinde kommer frem.

første mand på månen (har set fleredoku om at det også var fup fra USA`s side) og mordet på JFK er også nogle af de ting vi aldrig får sandheden om

Ja, for ikke at tale om Martin Luther King, Prinsesse Diana, Malcolm X, og mange flere... Meget uldent!

Anmeld

17. marts 2012

Røverdatter

Sandko skriver:

Et klokkeklart bevis på, at den offentlige forklaring af 11. september ikke KAN være sand! Men hvad skete der så?  Den er veldokumenteret og dansk..

http://www.youtube.com/watch?v=vHFGTdmrBhE  

Jeg undskylder på forhånd for mit evindelige spam af kontroversielle oplysninger, men der er altså mange ting, der bør blive sat mere fokus på.

Uha, interessant debat. Synes da den er meget relevant for denne side - for som du siger kunne det være rart at flere ville vågne op omkring dette.. Det er relevant for os alle, sådan som jeg ser på det..

Men der er meget mere end 'bare' 11.september som vi skulle tage at vågne op og se. Min kæreste studerede engang konspirationsteorier - der foregår SÅ meget Organiced Crime indenfor de autoriteres kredse.. Og den danske stat er sgu ikke meget bedre.. Desværre... 

Anmeld

17. marts 2012

Zeus

sandorff skriver:

jeg undre mig også meget over hvorfor "bygning 7" også røg. den lå et godt stykke væk fra tårnene. det blev forklaret at det var trykket osv der gjorde den røg, men på bygninger der lå tættere på var det kun vinduerne der røg...
dem der holdte til i bygning 7 var CIA, FBI, osv...

Netop den bygning undrer jeg mig også RIGTIG meget over... Og hele "pandekage"-teorien, som alverdens forskere siger, overhovedet ikke er mulig, når de to tårne faldt med frit-falds hastighed

Anmeld

17. marts 2012

sandorff

Zeus skriver:

Netop den bygning undrer jeg mig også RIGTIG meget over... Og hele "pandekage"-teorien, som alverdens forskere siger, overhovedet ikke er mulig, når de to tårne faldt med frit-falds hastighed

jeg har også set en anden, amr, dokumentar omkring emnet hvor man ser et close-up af nogle små sprængninger i bygningerne der kommer et par meter under kollapset... du ved, da tårnet faldt sammen... de sammenlignede det med nar man lavede en kontrolleret nedrivning af en bygnign. satte de to afspilninger op ved siden af hinanden. og de var ens...

Anmeld

17. marts 2012

sandorff

Himmelsmil skriver:

Ja, for ikke at tale om Martin Luther King, Prinsesse Diana, Malcolm X, og mange flere... Meget uldent!

lige præcis...
og rygekabinerne i statsministeret... - ej, gas...

Anmeld

17. marts 2012

sandorff

Zeus skriver:

noget andet jeg har set i den før-nævnte doku. alarmsystemet var nede i dagene op til 11. sep angiveligt fordi der skulle fortages nogle rep.
der har været flere af dem der arbejede i tårnene der har haft hørt nogle der borede på etagen over dem - nogle lokaler der angiveligt skulle stå tomme. og flere af dem der nåede ud af tårnene SÅ OG HØRTE eksplosioner nede fra kælderen...

Anmeld

17. marts 2012

Zeus

sandorff skriver:

jeg har også set en anden, amr, dokumentar omkring emnet hvor man ser et close-up af nogle små sprængninger i bygningerne der kommer et par meter under kollapset... du ved, da tårnet faldt sammen... de sammenlignede det med nar man lavede en kontrolleret nedrivning af en bygnign. satte de to afspilninger op ved siden af hinanden. og de var ens...

Tror også jeg har set den.. Er det den fra Zeitgeist eller? Mener jeg har set 2 nemlig, men kan ikke huske hvad den anden hedder..

Anmeld

17. marts 2012

Zeus

sandorff skriver:

noget andet jeg har set i den før-nævnte doku. alarmsystemet var nede i dagene op til 11. sep angiveligt fordi der skulle fortages nogle rep.
der har været flere af dem der arbejede i tårnene der har haft hørt nogle der borede på etagen over dem - nogle lokaler der angiveligt skulle stå tomme. og flere af dem der nåede ud af tårnene SÅ OG HØRTE eksplosioner nede fra kælderen...

Kan stadig ikke huske hvad den anden hedder, men det er én en sammenslutning af forskellige arkitekter og andre proffesioner har lavet? Dén også den fra Zeitgeist..

Anmeld

17. marts 2012

sandorff

Zeus skriver:

Kan stadig ikke huske hvad den anden hedder, men det er én en sammenslutning af forskellige arkitekter og andre proffesioner har lavet? Dén også den fra Zeitgeist..

ja! det mener jeg det var... jeg har tæsket gennem så mange dokumentarfilm omkring emnet og bliver lige chokkeret hver kan jeg ser noget om det. chokkeret over "de" tillader sig det.
har engang sagt at verdens farligste mand hverken hed bin laden eller saddam. han hed bush!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.