Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

TNBC

B&J skriver:

jaa det er rigtigt øv øv øv når du gerne vil igang og jeg tager virkelig hatten af for dig især fordi du giver et andet barn en anden start på livet hvis man kan sige det sådan eller hjælper andre forælder med en svær og hård dag

takker...
Ja, men det er ulempen ved at sidde i et andet land, men så har jeg mere at glæde mig til, hvis jeg bliver godkendt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

B&J

Yurie skriver:

takker...
Ja, men det er ulempen ved at sidde i et andet land, men så har jeg mere at glæde mig til, hvis jeg bliver godkendt.  

jaaaa ej hvor bliver det spænde håber så meget

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Yurie skriver:

okay, det lyder super og hun elsker det? hvor gammel er hun?

Jeg har tit tænkt på hvor små børnene må være for at komme i aflastning? 

Hun er 5 år, og hun er rigtig spændt for at komme der ud igen  Det er helt nyt, men har helt klart en god fornemmelse af det

Jeg tror at de kan komme i aflastning fra helt små af.

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

B&J skriver:

jaaaa ej hvor bliver det spænde håber så meget

takker.. Jeg håber det virkelig også.. jeg er helt oppe og kører.. 

og håber også jeg har fundet et sted at bo..

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

wamse skriver:

Hun er 5 år, og hun er rigtig spændt for at komme der ud igen  Det er helt nyt, men har helt klart en god fornemmelse af det

Jeg tror at de kan komme i aflastning fra helt små af.

det er godt at hun er glad for det.. og glæder sig til at kommer derud igen.

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Yurie skriver:

det er godt at hun er glad for det.. og glæder sig til at kommer derud igen.

Ja for pokker  De har et nedlagt landbrug og har 3 heste gående, så det er bare toppen af poppen 

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

wamse skriver:

Ja for pokker  De har et nedlagt landbrug og har 3 heste gående, så det er bare toppen af poppen 

lyder så dejligt. er glad for at du har fundet en god familie..

Anmeld

14. marts 2012

Lady Marion <3

Må jeg spørge hvor gammel du er ??  Du skal ikke flytte til Hillerød kommune fordi her kan du ikke få plejetilladelse som enlig .. Husk når du kigger efter bolig så skal der være et ekstra rum som kan indrettes til barnet

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Yurie skriver:

takker.. Jeg håber det virkelig også.. jeg er helt oppe og kører.. 

og håber også jeg har fundet et sted at bo..

ej der sker en masse spænde hos dig lige nu så

Anmeld

14. marts 2012

Nettemor

Nattøs skriver:

Jeg forstår godt din begrundelse  

Jeg kan udemærket godt forstå, at du vil have penge og hjælp til dette. Kan moren ikke give lidt? for håber da ikke at det er pågrund af penge, at hun sender barnet til jer???

Men så sæt hende stolen for døren, hvis hun ikke forstår, jeres begrundelse. Forstår godt at du vil have en du kan vejlede dig ved osv, det tror jeg de fleste gerne vil

Jeg forstår hellere ikke dem, som kun gøre det for pengene. Det har taget denne plejefamilie 7-8 år, at forstå at faren er det vigtigeste menneske i barnet liv wow.. og det er en frivillig anbringelse.

Det er bare svært for elsker denne her pige som var hun min egen. Men har ingen rettigheder. Så det skal tages lidt af gangen.. Ellers risikerer vi bare at miste hende helt.. Og det ville knuse mit hjerte.

Tak for dine søde ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.