Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

DitteMarie

Synes du er sej kender flere unge singler under 30 som er aflastedefor børn med handicap- så det kan godt lade sig gøre. Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Muffin_girl

Yurie skriver:

Jeg synes bare at det er så fedt at jeg kan blive det, selvom at jeg er single. 
Jeg skal selvfølgelig lige godkendes, eller hvad de gør, for at finde ud af om jeg er god nok.. Jeg synes det er så super, vil så gerne være en støtte for et barn. 

FEDT at du gør det  

Anmeld

15. marts 2012

Nattøs

nettemor skriver:

Det er bare svært for elsker denne her pige som var hun min egen. Men har ingen rettigheder. Så det skal tages lidt af gangen.. Ellers risikerer vi bare at miste hende helt.. Og det ville knuse mit hjerte.

Tak for dine søde ord.

Kan jeg godt forstå

Håber i finder ud af det.

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

DitteMarie skriver:

Synes du er sej kender flere unge singler under 30 som er aflastedefor børn med handicap- så det kan godt lade sig gøre. Held og lykke

mange tak.. jeg håber også virkelig at det lykkedes... Tak

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

AalborgPigen skriver:

FEDT at du gør det  

takker

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

Yurie skriver:

Jeg synes bare at det er så fedt at jeg kan blive det, selvom at jeg er single. 
Jeg skal selvfølgelig lige godkendes, eller hvad de gør, for at finde ud af om jeg er god nok.. Jeg synes det er så super, vil så gerne være en støtte for et barn. 

jeg har faaet en mail, om at man synes jeg ville vaere god som aflastningsforaelder. Saa det er bare SUPER...

Nu er der lidt over en maaned til jeg kommer hjem, og jeg knokler for at finde en lejlighed, men det er ikke nemt.. Hvorfor skal det vaere saa svaert?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.