Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Nettemor

Yurie skriver:

præcis det er virkelig et svært dilemma i er kommet i, for det virker som om I virkelig holder af den her pige og hvor meget det vil smerte jer at miste hende.. 

det er svært at sige hvad I skal gøre med moren, for hun skal jo ikke bruge sine egne penge på det, jeg ved ikke hvordan I har gjort det, men der må være en måde at overbevise hende om at det er bedre på den anden måde. Måske vise hende nogle facts eller noget?

Ja jeg ved heller ikke lige hvordan vi skal vende det. Men vi tager det stille og roligt.. Et halvt år fra eller til gør ikke det store når det har foregået sådan i 4 år.

Undskyld jeg har spammet din tråd lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

twinboys

Yurie skriver:

hvis jeg nu ikke kommer ind på min skole, måske. Men mit tilbud står ved, hvis I pludselig bliver intresseret i det. jeg er ikke så let at slå ud..

Hvor er du sød men der er desværre for langt...

Anmeld

14. marts 2012

twinny

Super fedt... tillykke.

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

nettemor skriver:

Ja jeg ved heller ikke lige hvordan vi skal vende det. Men vi tager det stille og roligt.. Et halvt år fra eller til gør ikke det store når det har foregået sådan i 4 år.

Undskyld jeg har spammet din tråd lidt

det er okay, det er dejligt at høre om nogen der kæmper for et barn, der ikke er deres biologisk, men som de elsker som om det var. 

jeg håber at I får fundet en løsning og at I får lov til at ha hende hos jer i mange mange år endnu

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

twinny skriver:

Super fedt... tillykke.

tak

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Må jeg spørge hvor gammel du er ??  Du skal ikke flytte til Hillerød kommune fordi her kan du ikke få plejetilladelse som enlig .. Husk når du kigger efter bolig så skal der være et ekstra rum som kan indrettes til barnet

Jeg er 25, hvorfor?

jeg ved ikke hvor jeg flytter hen endnu, det kommer an på hvor jeg finder et godt sted.

jeg har set på en tre værelses, der er plads til at barnet kan få sit eget værelse. 

Anmeld

15. marts 2012

Becks

Hvor fedt

Der er mangel på aflastningsfamilier - Så super initiativ

Min nevø på 14 år, kommer selv hos én, han er der hveranden weekend og 3 ugers ferie om året. De tager ham også hvis min søster og svoger skal noget, hvor jeg evt. ikke kan passe ham.

Han har kommet hos dem i 4-5 år efterhånden og elsker dem

Anmeld

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

Jeg er 25, hvorfor?

jeg ved ikke hvor jeg flytter hen endnu, det kommer an på hvor jeg finder et godt sted.

jeg har set på en tre værelses, der er plads til at barnet kan få sit eget værelse. 

Blot fordi du virkede meget ung  Min veninde fik klart nej , hun er 30 og single ..  Hos os ville det ikke kunne lade sig gøre hvis jeg ind i mellem skulle arbejde de weekender barnet skulle være her fordi barnet har brug for en "hel" familie .. Men der er nok forskel på kommuner . Tror desværre ikke dine chancer er store , det er ikke bare lige til at blive heldigvis , for der er nok nogen ind i mellem som aldrig burde have haft tilladelsen  ..

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Blot fordi du virkede meget ung  Min veninde fik klart nej , hun er 30 og single ..  Hos os ville det ikke kunne lade sig gøre hvis jeg ind i mellem skulle arbejde de weekender barnet skulle være her fordi barnet har brug for en "hel" familie .. Men der er nok forskel på kommuner . Tror desværre ikke dine chancer er store , det er ikke bare lige til at blive heldigvis , for der er nok nogen ind i mellem som aldrig burde have haft tilladelsen  ..

jeg skrev i min mail hvor gammel jeg var, og han skrev stadigvæk tilbage, så der er vel en muligheden. jeg søger i københavn, så måske er der andre regel her. 

det kommer vel også an på om du har arbejde der kan gå ind over de weekender hvor barnet skal være hos dig. 

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Becks skriver:

Hvor fedt

Der er mangel på aflastningsfamilier - Så super initiativ

Min nevø på 14 år, kommer selv hos én, han er der hveranden weekend og 3 ugers ferie om året. De tager ham også hvis min søster og svoger skal noget, hvor jeg evt. ikke kan passe ham.

Han har kommet hos dem i 4-5 år efterhånden og elsker dem

nu håber jeg bare at det kan lykkedes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.