Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

TNBC

vitapigen skriver:

Hvor fedt  Tillykke med det  

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

morbibi

Yurie skriver:

Jeg synes bare at det er så fedt at jeg kan blive det, selvom at jeg er single. 
Jeg skal selvfølgelig lige godkendes, eller hvad de gør, for at finde ud af om jeg er god nok.. Jeg synes det er så super, vil så gerne være en støtte for et barn. 

Ej hvor godt

Anmeld

13. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

det troede jeg heller ikke, men jeg skrev til dem alligevel og han sagde at det kunne man godt, så jeg er bare SUPER glad. 

Tillykke med at I er blevet godkendt.

Tak , har du haft samtaler med nogen endnu ?? 

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

twinboys skriver:

øv helt derovre...

ja desværre, men dine drenge er jo så store, jeg ved ikke hvor meget at de gør selv, angående tog og sådan noget, men hvis de gerne vil på ferie til Kbh, er de velkomne.. 
jeg er en super tomboy, så jeg kan sagtens klare to søde drenge.. 

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Tak , har du haft samtaler med nogen endnu ?? 

nej, jeg har kun fået svar fra børnecenteret i dag.

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

Yurie skriver:

ja desværre, men dine drenge er jo så store, jeg ved ikke hvor meget at de gør selv, angående tog og sådan noget, men hvis de gerne vil på ferie til Kbh, er de velkomne.. 
jeg er en super tomboy, så jeg kan sagtens klare to søde drenge.. 

iiiihhhh hvor er du sød... Du må flytte herover...

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

morbibi skriver:

Ej hvor godt

Ja, det er så super. Er så glad.

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

Yurie skriver:

har I snakket med børnecenteret om det? 

Har snakket med kommunen men moren skal selv søge om det. Og som det ser ud nu tvivler jeg på hun gør det. Men det er nok bare til jeg sætter foden for døren og siger at hun skal hvis vi skal fortsætte med at have hendes barn hveranden weekend. For hun har jo ikke behovet når hun alligevel får den samme ydelse

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

twinboys skriver:

iiiihhhh hvor er du sød... Du må flytte herover...

hvis jeg nu ikke kommer ind på min skole, måske. Men mit tilbud står ved, hvis I pludselig bliver intresseret i det. jeg er ikke så let at slå ud..

Anmeld

13. marts 2012

TNBC

nettemor skriver:

Har snakket med kommunen men moren skal selv søge om det. Og som det ser ud nu tvivler jeg på hun gør det. Men det er nok bare til jeg sætter foden for døren og siger at hun skal hvis vi skal fortsætte med at have hendes barn hveranden weekend. For hun har jo ikke behovet når hun alligevel får den samme ydelse

Bare bliv ved med at prøv.. 

Men hvorfor har I hende i aflastning, hvis moren ikke har brug for det? Undskyld at jeg spørg, men bliver lidt nysggerig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.