Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

jeg skrev i min mail hvor gammel jeg var, og han skrev stadigvæk tilbage, så der er vel en muligheden. jeg søger i københavn, så måske er der andre regel her. 

det kommer vel også an på om du har arbejde der kan gå ind over de weekender hvor barnet skal være hos dig. 

Ja det ville falde sådan at hver 3 weekend barnet var her der skulle jeg evt arbejde , det ville de ikke acceptere selvom jeg kun arbejder til kl 14.   Der skulle være både en"mor" og en "far"  fuld tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Ja det ville falde sådan at hver 3 weekend barnet var her der skulle jeg evt arbejde , det ville de ikke acceptere selvom jeg kun arbejder til kl 14.   Der skulle være både en"mor" og en "far"  fuld tid

det er også fair nok, men jeg har ikke tænkt mig at arbejde i weekenden. 

Hvis jeg kommer ind på skolen, skal jeg kun i skole mandag og tirsdag og så arbejder hjemme resten af ugen, og så ville jeg være standby for forældre, som babysitter, nu hvor jeg er hjemme og kan hjælpe, så der er forældre der ikke får så mange syge dage eller børn, der ikke skal være i vuggestue, børnehave eller SFO til kl.17 .

Anmeld

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

det er også fair nok, men jeg har ikke tænkt mig at arbejde i weekenden. 

Hvis jeg kommer ind på skolen, skal jeg kun i skole mandag og tirsdag og så arbejder hjemme resten af ugen, og så ville jeg være standby for forældre, som babysitter, nu hvor jeg er hjemme og kan hjælpe, så der er forældre der ikke får så mange syge dage eller børn, der ikke skal være i vuggestue, børnehave eller SFO til kl.17 .

Det jeg mener med det er at de fleste kommuner ikke syntes det er fair man er alene om et aflastningsbarn , du skal være det en hel weekend hver 2 uge min mand skulle kun være alene 6 timer hver 3 weekend . Du skal overveje det grundigt , det er jo som regel børn med problemer der skal i aflastning og man bliver ikke rustet til det i form af kurser og jeg tænker du har ingen børn selv så du kan drage egne erfaringer

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Det jeg mener med det er at de fleste kommuner ikke syntes det er fair man er alene om et aflastningsbarn , du skal være det en hel weekend hver 2 uge min mand skulle kun være alene 6 timer hver 3 weekend . Du skal overveje det grundigt , det er jo som regel børn med problemer der skal i aflastning og man bliver ikke rustet til det i form af kurser og jeg tænker du har ingen børn selv så du kan drage egne erfaringer

nej jeg har ingen børn, men masser erfaring med børn, der kræver opmærksomhed.

Ja jeg ved godt at jeg skal tænke det igennem og jeg gør det hver dag. Jeg ved at de har problemer, det var min første pointen da jeg ville hjælpe. Jeg er ung, uden børn, men med masser erfaring med lidt af hver i bagagen.

Jeg vidste ikke at man kunne være aflastningsforælder når man var singel og det skrev jeg til dem, men jeg ville prøve alligevel og de skrev tilbage til mig, så de kan vel ikke være helt væk fra mig. jeg har ladet dem kontakte mig, hvis de ville, ikke den anden vej rundt.

Anmeld

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

nej jeg har ingen børn, men masser erfaring med børn, der kræver opmærksomhed.

Ja jeg ved godt at jeg skal tænke det igennem og jeg gør det hver dag. Jeg ved at de har problemer, det var min første pointen da jeg ville hjælpe. Jeg er ung, uden børn, men med masser erfaring med lidt af hver i bagagen.

Jeg vidste ikke at man kunne være aflastningsforælder når man var singel og det skrev jeg til dem, men jeg ville prøve alligevel og de skrev tilbage til mig, så de kan vel ikke være helt væk fra mig. jeg har ladet dem kontakte mig, hvis de ville, ikke den anden vej rundt.

Hvis du føler dig 100 % rustet til opgaven er det også fint nok  der er jo mangel på aflastnings/plejefamilier ..

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Hvis du føler dig 100 % rustet til opgaven er det også fint nok  der er jo mangel på aflastnings/plejefamilier ..

jeg håber virkelig, men nu må vi se hvad der sker når jeg kommer tilbage til Danmark. 

Anmeld

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

jeg håber virkelig, men nu må vi se hvad der sker når jeg kommer tilbage til Danmark. 

Hvor bor du nu

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Hvor bor du nu

Italien, men kun ind til August.

Anmeld

15. marts 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

Italien, men kun ind til August.

Ej hvor nice   jeg gad sgu ik tage hjem til DK hvis jeg boede i Italy

Anmeld

15. marts 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Ej hvor nice   jeg gad sgu ik tage hjem til DK hvis jeg boede i Italy

jeg bor hos en familie.. og har søgt ind på en skole. men man ved aldrig hvad der sker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.