Jeg skal være aflastningsforælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

B&J

ej hvor er det super dejligt for dig og super sejt når du er single....

håber du bliver godkendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

TNBC

nettemor skriver:

Det er lige præcis det vi frygter. For har jo INGEN rettigheder hvis moren nægter os at se hende.. Så ville virkelig blive knust hvis det nogensinde skete  

Også lidt derfor vi gerne vil ha det gjort offentligt... Så er det helt og aldeles struktureret...

Men det er svært. Har forsøgt at sige det ikke er gratis for os at have hende men den fiser ligesom ikke ind. Eller også bliver hun sur og siger at så må hun jo hæve nogle penge til os. Men det er jo ikke det jeg ønsker.. frustration.dk...  

præcis det er virkelig et svært dilemma i er kommet i, for det virker som om I virkelig holder af den her pige og hvor meget det vil smerte jer at miste hende.. 

det er svært at sige hvad I skal gøre med moren, for hun skal jo ikke bruge sine egne penge på det, jeg ved ikke hvordan I har gjort det, men der må være en måde at overbevise hende om at det er bedre på den anden måde. Måske vise hende nogle facts eller noget?

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Tillykke med det 

Jeg har en aflastningsfamilie til min datter

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Super fedt for dig, at du kan blive aflastningsmor!

Jeg vil også gerne gøre det på et tidspunkt, men nok først når vi selv har fået børn... Vi har heller ikke plads til det i vores lille 2 værelses lejlighed og så er jeg ikke helt sikker på, om manden synes det er en god ide, i hvert fald nok ikke før vi selv har fået børn, så han ved lidt mere om, hvad det handler om...

Men jeg synes det er så fedt, at nogle mennesker gør noget for andre på den måde!

tak. 

Jeg synes også at det er super, og jeg gør det fordi jeg elsker at være sammen med børn og på den her måde har jeg muligheden for at hjælpe et barn, der måske ikke har det helt så let i hverdagen. Være med til at give det en tryghed. 

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

wamse skriver:

Tillykke med det 

Jeg har en aflastningsfamilie til min datter

hvor tit er hun hos den familie`?

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

B&J skriver:

ej hvor er det super dejligt for dig og super sejt når du er single....

håber du bliver godkendt

tak for det. Det håber jeg også at jeg gør, men jeg skal desværre vente til August, det er lidt surt, da jeg gerne ville i gang med det samme..

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Yurie skriver:

hvor tit er hun hos den familie`?

Hver anden weekend, og 1 uges ferie er der blevet bevilget 

Anmeld

14. marts 2012

TNBC

wamse skriver:

Hver anden weekend, og 1 uges ferie er der blevet bevilget 

okay, det lyder super og hun elsker det? hvor gammel er hun?

Jeg har tit tænkt på hvor små børnene må være for at komme i aflastning? 

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Yurie skriver:

tak for det. Det håber jeg også at jeg gør, men jeg skal desværre vente til August, det er lidt surt, da jeg gerne ville i gang med det samme..

jaa det er rigtigt øv øv øv når du gerne vil igang og jeg tager virkelig hatten af for dig især fordi du giver et andet barn en anden start på livet hvis man kan sige det sådan eller hjælper andre forælder med en svær og hård dag

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Yurie skriver:

Jeg synes bare at det er så fedt at jeg kan blive det, selvom at jeg er single. 
Jeg skal selvfølgelig lige godkendes, eller hvad de gør, for at finde ud af om jeg er god nok.. Jeg synes det er så super, vil så gerne være en støtte for et barn. 

Ej, hvor dejligt.. jeg havde selv nogen af de bedste somre i min barndom hos en aflastnings familie på mols.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.