pain is temporary. Quiting lasts forever.
cecilie1984 skriver:
Det er fint med hver sin mening. Siger heller ik at man farve hår i tide og utide. Men ved det er farligst de 12 første uger da det er der barnet bliver dannet.
Men siger bare at være gravid er som en sygdom vi kan selvfølgelig sagtens blive enige om at noget er bedre end andet. Men hvis man skal følge reglerne HELT må man jo stort set intet hverken spise eller gøre noget ud af sig selv
og nej mine børn fejler ikke noget
Jeg kan godt følge dig i at der måske er lidt for mange ting man ikke må som gravid og nogle ting er måske lidt overdrevet.
Men når det nu kun handler om udseendet, så forstår jeg ikke at man ikke venter. Man har vel fra start været klar over at det er et no-go. Og lige præcis hårfarvning synes jeg ikke man skal negligere, da der er tale om farlige kemiske stoffer.
En anden skriver at man ikke behøver at overbeskytte sit barn. Det handler jo ikke om overbeskyttelse når der er tale om FARLIGE kemiske stoffer. Ja, jeg tror bare at jeg har svært ved at forstå at man ikke kan tilsidesætte egne behov.
Nu skal det ikke misforstås (svært at høre den venlige tone på skrift) Jeg hidser mig ikke op over andre gøre det. Jeg har bare svært ved at forstå det.
Anmeld