Malene :0) skriver:
Tja gør som du føler.. Helfarver er der også mange der får gjort..det er jo op til en selv hvad man synes er rigtigt og ja vi frisører bliver udsat for det dagligt, det er vel endnu mere skidt dog har de frisører jeg kender fået helt almindelige børn.:
korrekt, men frisører bliver også tit allergikere så det er en dårlig ide...
Og kender selv flere frisører der ikke vil farve hår på gravide fordi det ER skadeligt, så det her handler kun om samvittighed, ikke om andet jo:-)Og hvem siger de børn er ok?? du ved jo ikke om det netop er derfor de får astma, om det er derfor de om 20 år ikke selv kan få børn, osv, ofr det er jo netop nogle af de virkninger der er i alle de stoffer.
Alt i alt er alle de ting ens eget valg, man skal bare huske at tænke en smule over det og vide at de måske kommer om 20 år og siger moar, jeg kan ikke få børn, hvad er der galt med min krop?? og måske sidder man så med dårlig samvittghed der, eller også er man ikke rørt af det fordi man tog et valg engang og sådan var det bare...
Folk bestemmer jo selv over de tilgalg og fravalg de laver, men man man også tage evt konsekvener i fremtiden jo.
Anmeld