Kan det skade nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

FrkZier

Chiip91 skriver:

Mente nu at hvis de siger at det ikke gør noget, og at jeg gerne må

jeg tvivler STÆRKT på du for dem til at sige det er ok..

- bare så du er forberedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

...,

Chiip91 skriver:

Mente nu at hvis de siger at det ikke gør noget, og at jeg gerne må

Det er dit valg og en frisør vil ikke tá det for dig  JM vil klart sige nej.. Du ska gøre hvad din mavefornemmelse siger... Føler du at en hårfarve vil gøre dig gladere, ville jeg anbefale dig reflekser. Og er du i tvivl så vent 

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

FrkZier skriver:

jeg tvivler STÆRKT på du for dem til at sige det er ok..

- bare så du er forberedt..

Ja, men høre dem ihvertfal ad

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

Malene :0) skriver:

Det er dit valg og en frisør vil ikke tá det for dig  JM vil klart sige nej.. Du ska gøre hvad din mavefornemmelse siger... Føler du at en hårfarve vil gøre dig gladere, ville jeg anbefale dig reflekser. Og er du i tvivl så vent 

Min mavefornemmelse siger 2ting. På den ene side siger den "farv det" på den anden side sider den "Vendt til du er færdig med og amme"

Anmeld

11. marts 2012

Levi&LilysMor

Chiip91 skriver:

De fleste siger at når jeg nu snart er i uge 37 (36+0) i morgen, så skader det ikke barnet længere, og det ved jeg jo self ikke om passer. Men jeg er slet ikke ligeglad, hvis det stadig kan skade, så vil jeg ikke, medmindre min JM og frisør siger go for it

Det skal du ikke regne med nogen som helst sundhedsfaglig person gør. de siger også du skal vente til efter, men det er dit eget valg om du gør det eller ej,men du ved hvad der kan ske...

Da jeg var gravid farvede jeg slet ikke mit hår og har stadig ikke gjort det, da jeg ammer og vil ikke risikerer der sker noget med mit barn... Men vi er jo forskellige , og jeg skal heller ikke bestemme hvad du skal eller ikke skal jo

Anmeld

11. marts 2012

...,

Chiip91 skriver:

Min mavefornemmelse siger 2ting. På den ene side siger den "farv det" på den anden side sider den "Vendt til du er færdig med og amme"

Ja så vent til du er sikker!! de fleste vil helt sikkert sige nej.. Men mange gravide vælger dog stadig at farve deres hår dog mest reflekser, da dit hår er dødt går farven derfor ikke ind i din krop

Anmeld

11. marts 2012

bullerbassen

Har ikke så meget forstand på det , om det er sundt eller ej.

Snakkede med en fra min mødregruppe somer frisør. De står i det hele dagen og farver . Om der er forskel skal jeg ikke kunne sige.

Jeg har dog aldrig gjordt det

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

Malene :0) skriver:

Ja så vent til du er sikker!! de fleste vil helt sikkert sige nej.. Men mange gravide vælger dog stadig at farve deres hår dog mest reflekser, da dit hår er dødt går farven derfor ikke ind i din krop

Okay, hvis jeg endelig skal have det farvet, så skal det være hele håret og ikke bare reflekser

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

bullerbassen skriver:

Har ikke så meget forstand på det , om det er sundt eller ej.

Snakkede med en fra min mødregruppe somer frisør. De står i det hele dagen og farver . Om der er forskel skal jeg ikke kunne sige.

Jeg har dog aldrig gjordt det

Okay, tror faktis ikke der er stor forskel, når man farver hår som f.eks frisør, så indånder man jo lugten eller hvad man skal sige, men jeg ved det faktisk heller ikke

Anmeld

11. marts 2012

bullerbassen

Chiip91 skriver:

Okay, tror faktis ikke der er stor forskel, når man farver hår som f.eks frisør, så indånder man jo lugten eller hvad man skal sige, men jeg ved det faktisk heller ikke

Ved det heller ikke , hun fortalte bare da snakken faldt på det. At de jo stod og farvede hår som gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.