Kan det skade nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Mutti2B

Jeg fik at vide af min frisør at det der kan være farligt er hvis du får en allergisk reaktion og skal behandles for det. Det er noget krads medicin der skal til. Og når man er gravid ændrer kroppens hormoner sig så man kan jo aldrig vide om man får en allergisk reaktion.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

mulle85

Chiip91 skriver:

Heehe ja, det bliver bare en rigtig lang vendte tid, 

jah men så skal man huske og tænke på hva man får ud af det og der bliver masse af tid til håfarvninger osv når fødsel osv er over

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

cecilie1984 skriver:

jeg er blevet farvet i begge mine graviditeter, og ca 2 gange i hver tror jeg.

Jeg har bare fået lagt striber, som frisøren så ikke har lagt helt ned til hoved bunden.

Og nej det er ikke sundt at farve hår, men at være gravid kan nogen gange gøres til en sydom for så må man ikke det ene og det andet feks parfume, creme med parfume, make up, hår farve, div ting man ikke må spise osv.

Siger ikke man skal farve hår ofte når man er gravid. men at du gør det en enkelt gang nægter jeg at tro skader. Og hvis du så også skal amme så går der jo mindst 4 mdr mere før du må.

begge mine piger har ikke taget skade af mine striber

Har også fået afvide af nogle veninder der har børn, alt det ikke skader overhovedet, og de selv har gjort det. Men tænker også at når jeg er så langt henne, så burde barnet ikke tage skade, når hun er "færdig" 

Ja 4mdr ekstra, det vil jeg ikke kunne holde ud, hvis jeg ikke får farvet hår så er jeg ikke "mig selv" 

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

Mutti2B skriver:

Jeg fik at vide af min frisør at det der kan være farligt er hvis du får en allergisk reaktion og skal behandles for det. Det er noget krads medicin der skal til. Og når man er gravid ændrer kroppens hormoner sig så man kan jo aldrig vide om man får en allergisk reaktion.

Nej, det er ikke til afvide om man gør

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

mulle85 skriver:

jah men så skal man huske og tænke på hva man får ud af det og der bliver masse af tid til håfarvninger osv når fødsel osv er over

Jaa, tror bare ikke jeg kan holde næsten 6mdr mere, med det hår her, vil også gerne se ordenlig ud, 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Chiip91 skriver:

Jaa, tror bare ikke jeg kan holde næsten 6mdr mere, med det hår her, vil også gerne se ordenlig ud, 

ser det så slemt ud da?

Anmeld

10. marts 2012

Humanincubator

tja, man ved vel reelt ikke, om det har skadet barnet.. Det kan være, at det har skubbet til noget, som viser sig om 25 år. Man skal ikke være fanatisk, men synes alligevel at hårfarve ligger i en kategori, som man godt kan vente med. Under alle omstændigheder ville jeg vente, til jeg havde født.

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

mulle85 skriver:

ser det så slemt ud da?

Ja. Er født rødhåret, så halvdelen er udgroninger, halvdelen af det inderste er mørkere, og det yderste er brunt, det ser latterligt ud 

Anmeld

10. marts 2012

l.kjoeller

Chiip91 skriver:

Heeej tøser 

Jeg er gravid i uge 36 - 35+5

Jeg tænker RIGTIG meget på og farve mit hår, jeg er rent ud sagt ved og blive sindsyg, alle kommentere mit hår og syns jeg skal farve det  Kan jo self også vendte til jeg har født, men så skal jeg jo amme. 

Så her er mit spørgesmål: Kan det skade smølfen hvis jeg farver det nu, når jeg er så langt henne ? Jeg kan virkelig bare ikke vendte til jeg er færdig med at amme 

Har forhørt mig ved en frisør som har nogle farver uden mange af de skadelige kemikalier. Valgte selv at vente men tror det er bedre end alm farve hvis det skal være:-)

Anmeld

10. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Chiip91 skriver:

Heeej tøser 

Jeg er gravid i uge 36 - 35+5

Jeg tænker RIGTIG meget på og farve mit hår, jeg er rent ud sagt ved og blive sindsyg, alle kommentere mit hår og syns jeg skal farve det  Kan jo self også vendte til jeg har født, men så skal jeg jo amme. 

Så her er mit spørgesmål: Kan det skade smølfen hvis jeg farver det nu, når jeg er så langt henne ? Jeg kan virkelig bare ikke vendte til jeg er færdig med at amme 

Ja det skader dit barn.

og det går også i mælken. Så du kan lige så godt vende dig til at dit hår er ufarvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.