Kan det skade nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.688 visninger
80 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Chiip91

Heeej tøser 

Jeg er gravid i uge 36 - 35+5

Jeg tænker RIGTIG meget på og farve mit hår, jeg er rent ud sagt ved og blive sindsyg, alle kommentere mit hår og syns jeg skal farve det  Kan jo self også vendte til jeg har født, men så skal jeg jo amme. 

Så her er mit spørgesmål: Kan det skade smølfen hvis jeg farver det nu, når jeg er så langt henne ? Jeg kan virkelig bare ikke vendte til jeg er færdig med at amme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Humanincubator

Det korte svar er: Ja. Det skader lige så meget, som når du ammer. Så du må bide det i dig

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

tror betemt ikke det er sundt for den bette og farve hår

måske du ku forhøre dig med de farvebomber man kan få ved en frisør, men ved ikke præcis om der også er skadelige ting deri så ville forhøre mig først i hvertfald

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

mulle85 skriver:

tror betemt ikke det er sundt for den bette og farve hår

måske du ku forhøre dig med de farvebomber man kan få ved en frisør, men ved ikke præcis om der også er skadelige ting deri så ville forhøre mig først i hvertfald

Har hørt at økogrøn - eller hva det nu hedder hårfarve er "sundt"

Jaaa, men hver frisør har hver deres mening, har snakket med 2, og den ene siger det modsatte end den anden 

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

Humanincubator skriver:

Det korte svar er: Ja. Det skader lige så meget, som når du ammer. Så du må bide det i dig

Det bliver rigtig svært, det er ikke blevet farvet i over 1år, så er rigtig tæt på og farve det 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Chiip91 skriver:

Har hørt at økogrøn - eller hva det nu hedder hårfarve er "sundt"

Jaaa, men hver frisør har hver deres mening, har snakket med 2, og den ene siger det modsatte end den anden 

det har du ret i, nogle af dem siger det jo ogs bare fordi de skal tjene penge

hvis jeg var dig ille jeg nok vente, ved godt det er længe ikke og må farve hår osv meen man overlever til efter den bette er ankommet osv

har lange udsigter selv hvor jeg ikke må nu

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

Chiip91 skriver:

Det bliver rigtig svært, det er ikke blevet farvet i over 1år, så er rigtig tæt på og farve det 

hvis du nu har ventet et år, kan du vel også vente til du er færdig med at amme

Anmeld

10. marts 2012

cecilie1984

Chiip91 skriver:

Heeej tøser 

Jeg er gravid i uge 36 - 35+5

Jeg tænker RIGTIG meget på og farve mit hår, jeg er rent ud sagt ved og blive sindsyg, alle kommentere mit hår og syns jeg skal farve det  Kan jo self også vendte til jeg har født, men så skal jeg jo amme. 

Så her er mit spørgesmål: Kan det skade smølfen hvis jeg farver det nu, når jeg er så langt henne ? Jeg kan virkelig bare ikke vendte til jeg er færdig med at amme 

jeg er blevet farvet i begge mine graviditeter, og ca 2 gange i hver tror jeg.

Jeg har bare fået lagt striber, som frisøren så ikke har lagt helt ned til hoved bunden.

Og nej det er ikke sundt at farve hår, men at være gravid kan nogen gange gøres til en sydom for så må man ikke det ene og det andet feks parfume, creme med parfume, make up, hår farve, div ting man ikke må spise osv.

Siger ikke man skal farve hår ofte når man er gravid. men at du gør det en enkelt gang nægter jeg at tro skader. Og hvis du så også skal amme så går der jo mindst 4 mdr mere før du må.

begge mine piger har ikke taget skade af mine striber

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

FrkZier skriver:

hvis du nu har ventet et år, kan du vel også vente til du er færdig med at amme

Har været tæt på og farve det rigtig mange gange, hver mdr faktisk, og detg bliver værrer og værrer

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

mulle85 skriver:

det har du ret i, nogle af dem siger det jo ogs bare fordi de skal tjene penge

hvis jeg var dig ille jeg nok vente, ved godt det er længe ikke og må farve hår osv meen man overlever til efter den bette er ankommet osv

har lange udsigter selv hvor jeg ikke må nu

Heehe ja, det bliver bare en rigtig lang vendte tid, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.