MelikkazMoar skriver:
ja.. jeg har lige testet posetiv 
og ved ikke hvem jeg skal sige det til
vi skal jo ikke have en til nu, vi gik og ventede på at jeg skulle ha en spiral op.. og den må så ha været smuttet alligevel.. vi skal jo ikke have en baby mere nu.. det er det ingen familie eller andre der går med til..
jeg troede bare at jeg gjorde mig selv gravid / tænkte mig gravid.. og det var derfor min krop reagerede sådan der.. men det er det desværre ikke .. 

årh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg kan godt følge dig lidt og jeg har selv stået lidt på samme måde.. Det var dog ikke pga et andet barn jeg stod i samme bås, det var mere pga ny kæreste..
Jeg tænkte hvad mine forældre ville sige osv. men det er nu engang ikke andres valg, men dit.. Dit og din kærestes valg om i vil have en mere ny, uanset om i har en bebs på 9 måneder nu..
Du skal lige lægge yderelige 9 måneder oven i.. Så jeres barn vil jo været 1 ½ år når i vil få den næste..
jeg syns det er værd og overveje at i beholder barnet du bære i maven.. Også blæser på hvad familie og andre siger til det..
Du skal også have det godt med dig selv. Det gir da ingen mening og lade din familie bestemme en abort du vil have det rigtig dårligt med vel..??
Hvad angår kæresten, ja så skal i sætte jer ned sammen og du skal fortælle hvordan du har det med det, fortæl det som det er, at du er blevet gravid, og hvad han syns. Men lad hver med at lade dig tvinge ud i noget du ikke selv ønker, det er det værste du kan gøre.

Anmeld