pis pis pis og lort :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.519 visninger
79 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

MelikkazMoar

ja.. jeg har lige testet posetiv

og ved ikke hvem jeg skal sige det til vi skal jo ikke have en til nu, vi gik og ventede på at jeg skulle ha en spiral op.. og den må så ha været smuttet alligevel.. vi skal jo ikke have en baby mere nu.. det er det ingen familie eller andre der går med til..

jeg troede bare at jeg gjorde mig selv gravid / tænkte mig gravid.. og det var derfor min krop reagerede sådan der.. men det er det desværre ikke ..

årh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

christina92

Sender dig en masse tanker! Og håber I finder den bedste løsning for jer

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

og ved ikke hvem jeg skal sige det til vi skal jo ikke have en til nu, vi gik og ventede på at jeg skulle ha en spiral op.. og den må så ha været smuttet alligevel.. vi skal jo ikke have en baby mere nu.. det er det ingen familie eller andre der går med til..

jeg troede bare at jeg gjorde mig selv gravid / tænkte mig gravid.. og det var derfor min krop reagerede sådan der.. men det er det desværre ikke ..

Min første tanke er at det er vel ikke noget din eller hans famili og/eller venner skal bestemme ?

DU skal bestemme for det er dig der skal tage beslutningen og dig der skal leve med det bagefter uanset hvilken beslutning du tager. Men jeg kan godt følge dig i at det ikke er nemt.

Har du snakket med manden? Og hvad siger han til det?

Anmeld

9. marts 2012

Rockertand

MelikkazMoar skriver:

Øv.

Kan du ikke lige hjælpe mig her - hvorfor er der ingen i familien eller andre, der går med til det? Er det deres valg? (kender ikke noget til din historie). Jeg kan godt se, at du er ung, men der må være mere end det?

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Min første tanke er at det er vel ikke noget din eller hans famili og/eller venner skal bestemme ?

DU skal bestemme for det er dig der skal tage beslutningen og dig der skal leve med det bagefter uanset hvilken beslutning du tager. Men jeg kan godt følge dig i at det ikke er nemt.

Har du snakket med manden? Og hvad siger han til det?

han er på job..

aner ik hvad jeg skal gøre.. eller sige til ham

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Rockertand skriver:

Øv.

Kan du ikke lige hjælpe mig her - hvorfor er der ingen i familien eller andre, der går med til det? Er det deres valg? (kender ikke noget til din historie). Jeg kan godt se, at du er ung, men der må være mere end det?

det jo mest fordi min datter kun er 9mdr.. (fra 25maj) så det er al for tidligt med en til jo

Anmeld

9. marts 2012

Rockertand

MelikkazMoar skriver:

det jo mest fordi min datter kun er 9mdr.. (fra 25maj) så det er al for tidligt med en til jo

Hvis det er den eneste forhindring, så synes jeg da, at der er grund til at overveje at få det!?

Anmeld

9. marts 2012

Darling<3

MelikkazMoar skriver:

Årh, vil ikke smutte ud af din tråd uden at sende dig et kram

Er der ingen muligheder for at i vil kunne klare endnu en baby allerede nu??

Hvorfor skal familien gå med til det, hvis i vælger at beholde barnet??

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

han er på job..

aner ik hvad jeg skal gøre.. eller sige til ham

Du skal jo bare sige det som det er. Det er jo ikke noget du har gjort bevidst. Men du må ikke glemme dig selv i det her. Lov mig det.

Hvis du/I ønsker dette barn så syns jeg I skal få det. Ja der vil være nok at se til i en periode men hvis I ønsker det så kan I helt sikkert klare det.

Anmeld

9. marts 2012

l.kjoeller

Du får lig en stor af mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.