pis pis pis og lort :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

MelikkazMoar

Darling<3 skriver:

Årh, vil ikke smutte ud af din tråd uden at sende dig et kram

Er der ingen muligheder for at i vil kunne klare endnu en baby allerede nu??

Hvorfor skal familien gå med til det, hvis i vælger at beholde barnet??

mine forældre vil ikke gå med til det.. du vil hellere forgude melikka end at skulle tænke på en ny

ved det ikke er dem der skal bestemme.. men det er rarest at have dem med i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Du skal jo bare sige det som det er. Det er jo ikke noget du har gjort bevidst. Men du må ikke glemme dig selv i det her. Lov mig det.

Hvis du/I ønsker dette barn så syns jeg I skal få det. Ja der vil være nok at se til i en periode men hvis I ønsker det så kan I helt sikkert klare det.

tusind tak.. hvor er du sød ! (ikke kun i denne tråd.. har set dine indlæg flere gange.. og du er bare så posetiv og hjælpsom - hvor er det dejligt)

jeg må snakke med manden om det når han kommer hjem.. hvad han synes og tænker om det hele ... og så tage en beslutning i fællesskab..

Anmeld

9. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nettemor skriver:

Min første tanke er at det er vel ikke noget din eller hans famili og/eller venner skal bestemme ?

DU skal bestemme for det er dig der skal tage beslutningen og dig der skal leve med det bagefter uanset hvilken beslutning du tager. Men jeg kan godt følge dig i at det ikke er nemt.

Har du snakket med manden? Og hvad siger han til det?

Er helt enige 

Og kæmpe kram til ts 

Anmeld

9. marts 2012

Darling<3

MelikkazMoar skriver:

mine forældre vil ikke gå med til det.. du vil hellere forgude melikka end at skulle tænke på en ny

ved det ikke er dem der skal bestemme.. men det er rarest at have dem med i det..

Fint nok at de gerne vil forgude hende og nyde hende, men på et eller andet tidspunkt skal de nok alligevel vænne sig til tanken om at en ny lille baby vil komme ind i jeres/deres liv - hvorfor ikke bare nu?

Jeres datter er jo 9 mdr, det vil jeg ikke synes var for tidligt at skulle være storesøster

Har du ikke fortalt kæresten det endnu??

Anmeld

9. marts 2012

MetteSkals

Det du skal tænke over er om du har overskud, kræfter og lyst til at få endnu et barn. Kan du være en lige så god mor for den nye baby som du er for din datter?
Bagefter - kan du blive ved med at give din datter det hun har brug for?

Hvis du ikke tror det så synes jeg det er forståeligt hvis du vælger ikke at få det her barn.

Men modsat så synes jeg også du skal se stort på hvad andre tænker og få din lille baby hvis du har lyst og tror på det. Selvom folk måske vil reagere mærkeligt på det i starten, så kommer de til at elske den lille nye lige så meget og bliver rigtig glade når den kommer til verden.

Man fortryder ikke de børn man får, kun dem man ikke får.

Så snak med din kæreste stille og roligt og diskuter fordele og ulemper, så skal I nok finde ud af det.

Kan godt forstå det er møg-nederen at stå med en positiv test når man ikke ønskede det - har selv prøvet det og skammede mig og tudede de første mange måneder, men nu har jeg den dejligste lille søn, som ingen ser som en fejltagelse.

Så vil lige slutte med at sige stakkels dig - og tillykke

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Darling<3 skriver:

Fint nok at de gerne vil forgude hende og nyde hende, men på et eller andet tidspunkt skal de nok alligevel vænne sig til tanken om at en ny lille baby vil komme ind i jeres/deres liv - hvorfor ikke bare nu?

Jeres datter er jo 9 mdr, det vil jeg ikke synes var for tidligt at skulle være storesøster

Har du ikke fortalt kæresten det endnu??

jeg synes ikke det er tidligt .. men det ved jeg alle andre vil synes..

nej, han er på job..  men har heldigvis snart fri..

Anmeld

9. marts 2012

Darling<3

MelikkazMoar skriver:

jeg synes ikke det er tidligt .. men det ved jeg alle andre vil synes..

nej, han er på job..  men har heldigvis snart fri..

Så er det jo kanon at det ikke er resten af familien som skal have et barn, men jer

Synes virkelig du skal overveje hvad du vil, for du kan ikke fortryde dit valg, når først det er taget

Hvordan tror du at han reagere??

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Darling<3 skriver:

Så er det jo kanon at det ikke er resten af familien som skal have et barn, men jer

Synes virkelig du skal overveje hvad du vil, for du kan ikke fortryde dit valg, når først det er taget

Hvordan tror du at han reagere??

præcis.. valget skal der virkelig tænkes over !

og jeg tager det ikke bare lige her og nu. og slet ikke alene..

jeg er meget i tvivl om hvordan han tager der .. sidst blev han jo glad,, men der var det planlagt..

det er det jo ikke helt denne gang her..

jeg skulle bare teste for en sikkerhedsskyld, da planen var jeg skulle ha lagt spiral i næste uge

Anmeld

9. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

MelikkazMoar skriver:

det jo mest fordi min datter kun er 9mdr.. (fra 25maj) så det er al for tidligt med en til jo

Men så når hun jo også at blive stor, når/hvis der skulle komme en lille en mere.

Nu kender jeg ikke din situation, men helt umuligt er det da ikke

Anmeld

9. marts 2012

Maja_4000

Ville ikke smutte uden at sende et 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i , hvor svær en beslutning det må være .. Men tænk på hvor mange der får børn med meget kort tid imellem .. Og de klarer det jo .. Så kan I helt sikkert også ! Og dine forældre kommer da til at forgude nr. 2 ligemeget hvornår h*n kommer .. Tror det er svært ikke at elske sit barnebarn

Håber dig og manden kommer frem til den rigtige beslutning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.