pis pis pis og lort :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Darling<3

MelikkazMoar skriver:

ja vi tog samtalen igår aftes, og besluttede os for at beholde det lille nye vidunder lige meget hvad..

vi snakkede i flere timer om den lille ny.. og blev dog enige om at vi tog det stille og roligt med at fortælle familierne det, til vi følte os klar til det..

Tusind tak for jeres støtte til alle !

Dejligt at i fandt frem til den beslutning som er bedst for jer, det skal nok gå alt sammen!

Stort tillykke med din nye graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

ja vi tog samtalen igår aftes, og besluttede os for at beholde det lille nye vidunder lige meget hvad..

vi snakkede i flere timer om den lille ny.. og blev dog enige om at vi tog det stille og roligt med at fortælle familierne det, til vi følte os klar til det..

Det er jeg glad for at høre  Kunne jo ligesom fornemme at du ikke havde lysten til en abort.

Glæder mig til at følge din graviditet

Anmeld

10. marts 2012

signe.

MelikkazMoar skriver:

det jo mest fordi min datter kun er 9mdr.. (fra 25maj) så det er al for tidligt med en til jo

Vores ældste var blot 7 måneder da jeg blev gravid med nummer to, og jeg har ikke fortrudt det et eneste sekund. Synes det er rigtig rart at have dem tæt (15 mdr, da nr 2 kom 6 uger før), og de skal begynde SAMMEN i dp her til april Håber I finder den bedste løsning til Jer

Anmeld

10. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Det er jeg glad for at høre  Kunne jo ligesom fornemme at du ikke havde lysten til en abort.

Glæder mig til at følge din graviditet

tak, ja jeg har altid været imod abort.. synes det er så forfærdeligt..

så vi var hurtigt enige .. heldigvis..

og jeg glæder mig virkelig også til at dele det med jer skønne kvinder herinde.. !

I er den bedste støtte man ku ønske sig !

Anmeld

10. marts 2012

MelikkazMoar

signe. skriver:

Vores ældste var blot 7 måneder da jeg blev gravid med nummer to, og jeg har ikke fortrudt det et eneste sekund. Synes det er rigtig rart at have dem tæt (15 mdr, da nr 2 kom 6 uger før), og de skal begynde SAMMEN i dp her til april Håber I finder den bedste løsning til Jer

vi har valgt at beholde den lille ny.. 

så jeg håber også det kommer til at forløbe rigtig godt. .

Anmeld

10. marts 2012

MelikkazMoar

Darling<3 skriver:

Dejligt at i fandt frem til den beslutning som er bedst for jer, det skal nok gå alt sammen!

Stort tillykke med din nye graviditet

Tusind tak..

er også glad indeni..

Anmeld

10. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

tak, ja jeg har altid været imod abort.. synes det er så forfærdeligt..

så vi var hurtigt enige .. heldigvis..

og jeg glæder mig virkelig også til at dele det med jer skønne kvinder herinde.. !

I er den bedste støtte man ku ønske sig !

Så var det jo bare endnu mere perfekt at han var enig

Ja det er et fantastisk netværk herinde

Anmeld

10. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Så var det jo bare endnu mere perfekt at han var enig

Ja det er et fantastisk netværk herinde

ja det er det ..

kom desværre først sent herind. da min datter næsten var på vej ud.. så der blev ikke så mange opdateringer på den konto..

så glæder mig endnu mere til at kommer ind her fra start !

Anmeld

10. marts 2012

Hyacinth

Tennamor skriver:

HaHa Jeg står i præcis samme situation. Har en datter på 10 måneder (på tirsdag) og er gravid i uge 11.

Her var nummer 2 bestemt heller ikke planlagt, men vi var da ikke i tvivl om, at Jasmin da bare skulle være storesøster nu. Vi er også indstillet på, at få 1-2 meget hårde år, men så tror vi til gengæld også på, at børnene vil få kæmpe glæde af hinanden 

Ja da!

Det bliver nok skide hårdt og der kræves nok lidt nattesøvn osv., men det kommer os(og børnene) til gode senere hen;-)

Lilja har heldigvis været nem mht søvn og døgnrytme, så vi krydser for, at nr. 2 gør storesøster efter:-)

Og tillykke med den dejlige nyhed

Anmeld

10. marts 2012

Hyacinth

MelikkazMoar skriver:

Det var da dejligt for jer!

Ønsker jer alt det bedste fremover - og pas på hinanden

Tillykke med spiren så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.