pis pis pis og lort :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

tusind tak.. hvor er du sød ! (ikke kun i denne tråd.. har set dine indlæg flere gange.. og du er bare så posetiv og hjælpsom - hvor er det dejligt)

jeg må snakke med manden om det når han kommer hjem.. hvad han synes og tænker om det hele ... og så tage en beslutning i fællesskab..

Tak skal du ha

Ja snak med manden. Og lad være med at tænk på hvad familien vil tænke. Eller på at jeres datter ikke er så gammel. Jeg var 6 mdr da min mor blev gravid med min bror og det har fungeret fint. Vi har leget godt sammen. Vi har både været hinandens bedste venner og hinandens værste fjender. præcis som det er med søskende.  Og idag har vi et godt forhold til hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

smølfine

MelikkazMoar skriver:

mine forældre vil ikke gå med til det.. du vil hellere forgude melikka end at skulle tænke på en ny

ved det ikke er dem der skal bestemme.. men det er rarest at have dem med i det..

Vil bare sige at jeg stod i samme situation som dig, da min datter var blot 8 mdr. (Jeg blev dog godt nok planlagt gravid, bare meget hurtigere end vi havde regnet med ) Min far troede heller ikke, han kunne komme til at forgude at barn mere, som han forguder min datter, men nu har han fire børnebørn og han elsker dem alle lige højt og de går allesammen lige i hans hjerte.

Så det jeg prøver at sige, er at selv om dine forældre gerne vil have tid til at nyde din datter, vil de alligevel komme til at forgude det næste lille ny væsen også, så du skal ikke lade det være en hindring for den lille ny.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

9. marts 2012

Camillee

ja.. jeg har lige testet posetiv

og ved ikke hvem jeg skal sige det til vi skal jo ikke have en til nu, vi gik og ventede på at jeg skulle ha en spiral op.. og den må så ha været smuttet alligevel.. vi skal jo ikke have en baby mere nu.. det er det ingen familie eller andre der går med til..

jeg troede bare at jeg gjorde mig selv gravid / tænkte mig gravid.. og det var derfor min krop reagerede sådan der.. men det er det desværre ikke ..

årh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Først et 

Har lige læst din tråd igennem men husk det er jeres valgt om jeres datter skal være storesøster nu og ikke jeres familie ( nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres historie ) .. Hvis i har lyst og overskud så hvorfor ikke?

Jeg selv testede positiv  18 dage for vores søn første fødselsdag ( planlagt)  og der var flere fra min familie som synes det var synd for Elias, vi skulle jo hellere nyde ham og ikke få flere børn før om mindst 5-7 år og bla bla. 
vi beholdte (selvfølgelig) vores lille kærligheds baby og idag har de vænnet sig til tanken og de glæder sig til hun kommer...
Det eneste jeg ville med det er at hvis i vil beholde beds skal de vel nok komme til at glæde sig?!

Anmeld

9. marts 2012

Alexander&Lærke

til dig, kan godt forstå du syntes det er svært at tage beslutning om når det ikke lige var planlagt. Men børn kommer altid på det rigtigt tidspunkt det er min overbevisning.

For mig har det være lige omvendt der er 4 år mellem mine, jeg ville gerne have haft dem tætte på men min mand var ikke klar før.

Og er sikker på at dine og hans foraldre vil elske jeres barn nr 2 lige så meget som nr 1 hvis i har et godt forholdt til dem.

Vi fik jo nr 2 i sommers, barnebarn nr 2 på begge sider. Alexander havde de haft i 4 år "alene" og han er deres guld, men de elsker Lærke mindst ligeså meget. Tror faktisk de er endnu mere stolte over at kunne sige at de har 2 børnebørn.

I kan jo lade jeres datter komme på weekend alene hvis det er, så har både hun og dem tid til at forkæle hende mens den bette stadig er for lille til at forså sådan noget. Det gør vores søn ind i mellem og det nyde begge parter. 

god weekend

Anmeld

9. marts 2012

Carl-Emil's mor

MelikkazMoar skriver:

jeg synes ikke det er tidligt .. men det ved jeg alle andre vil synes..

nej, han er på job..  men har heldigvis snart fri..

Nu er jeg en rigtig kælling men du SKAL stoppe lige nu!!! Det med at tænke på andres mening om DIT liv er møg farligt og det er ikke godt for dig eller din datter.. DU skal tænke på hvad DU vil og ikke hvad de vil for det rager ikke dem Hvad du beslutter dig for. Det er møg strengt men nu har jeg selv levet efter hvordan jeg troede andre folk ønskede jeg skulle gøre det og det er SÅ usundt noget kan være. Du ved ikke hvad folk tænker, du har en ide om det men du ved det ikke. Og hvis det er fordi du frygter hvordan de ser på endnu et barn så kort tid efter I fandt sammen igen så må du bare acceptere at vi som mennesker ikke er ens og ikke tænker ens men det er dit liv og det er dig der skal leve det stort kram

Anmeld

9. marts 2012

Hyacinth

MelikkazMoar skriver:

mine forældre vil ikke gå med til det.. du vil hellere forgude melikka end at skulle tænke på en ny

ved det ikke er dem der skal bestemme.. men det er rarest at have dem med i det..

Jeg kan godt forstå, du gerne vil have familien med i det, men jeg tænker også, at det er din krop og jeres barn og ikke deres valg?

Det er dig/jer, der skal beslutte, om I kan klare at få en lille ny

Jeg har selv en datter på knap 10 mdr. og er gravid i 8. uge og ja, det er tidligt og det første år eller to bliver hårde, men jeg er indstillet på det og har valgt, at det kan vi godt klare

Jeg er bange for, at hvis du tager beslutning ud fra andres meninger og præmisser, at du vil fortryde det senere, hvad end, det er det ene eller der andet valg, du tager.

Husk dig selv(og din mand) i det her og glem de andre. Det er JERES liv og JERES barn(hvis I vælger at beholde det). De andre skal nok acceptere det senere hen, selvom de måske lige skal "tygge på det".

Tænk på jer selv og hvad der er bedst for JER - I er voksne

Sender dig lige et og en masse 

Kh H

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Carl-Emil's mor skriver:

Nu er jeg en rigtig kælling men du SKAL stoppe lige nu!!! Det med at tænke på andres mening om DIT liv er møg farligt og det er ikke godt for dig eller din datter.. DU skal tænke på hvad DU vil og ikke hvad de vil for det rager ikke dem Hvad du beslutter dig for. Det er møg strengt men nu har jeg selv levet efter hvordan jeg troede andre folk ønskede jeg skulle gøre det og det er SÅ usundt noget kan være. Du ved ikke hvad folk tænker, du har en ide om det men du ved det ikke. Og hvis det er fordi du frygter hvordan de ser på endnu et barn så kort tid efter I fandt sammen igen så må du bare acceptere at vi som mennesker ikke er ens og ikke tænker ens men det er dit liv og det er dig der skal leve det stort kram

Tak.. jeg er virkelig også gået i tænkeboks..

har gået en lang tur på over en time med barnevognen.. så at få luft og luftet tankerne.. nu må jeg bare vente til manden kommer hjem, og ser at mine influenza symptomer ikke er helt hvad de udgiver sig for at være..

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Hyacinth skriver:

Jeg kan godt forstå, du gerne vil have familien med i det, men jeg tænker også, at det er din krop og jeres barn og ikke deres valg?

Det er dig/jer, der skal beslutte, om I kan klare at få en lille ny

Jeg har selv en datter på knap 10 mdr. og er gravid i 8. uge og ja, det er tidligt og det første år eller to bliver hårde, men jeg er indstillet på det og har valgt, at det kan vi godt klare

Jeg er bange for, at hvis du tager beslutning ud fra andres meninger og præmisser, at du vil fortryde det senere, hvad end, det er det ene eller der andet valg, du tager.

Husk dig selv(og din mand) i det her og glem de andre. Det er JERES liv og JERES barn(hvis I vælger at beholde det). De andre skal nok acceptere det senere hen, selvom de måske lige skal "tygge på det".

Tænk på jer selv og hvad der er bedst for JER - I er voksne

Sender dig lige et og en masse 

Kh H

tak.. det er dejligt at høre der er andre der står ved deres valg og beslutning..

Anmeld

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MelikkazMoar skriver:

ja.. jeg har lige testet posetiv

og ved ikke hvem jeg skal sige det til vi skal jo ikke have en til nu, vi gik og ventede på at jeg skulle ha en spiral op.. og den må så ha været smuttet alligevel.. vi skal jo ikke have en baby mere nu.. det er det ingen familie eller andre der går med til..

jeg troede bare at jeg gjorde mig selv gravid / tænkte mig gravid.. og det var derfor min krop reagerede sådan der.. men det er det desværre ikke ..

årh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Det er vel ikke noget andre end dig og din mand skal bestemme.

men held og lykke hvad end du vælger

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

mor:) skriver:

Det er vel ikke noget andre end dig og din mand skal bestemme.

men held og lykke hvad end du vælger

tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.