pis pis pis og lort :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

MelikkazMoar

Hyacinth skriver:

Ja da!

Det bliver nok skide hårdt og der kræves nok lidt nattesøvn osv., men det kommer os(og børnene) til gode senere hen;-)

Lilja har heldigvis været nem mht søvn og døgnrytme, så vi krydser for, at nr. 2 gør storesøster efter:-)

Og tillykke med den dejlige nyhed

Tusind tak..

Ja, Melikka har også bare været et levende drømmebarn.. nem og ligetil.. håber det bliver detsamme en gang mere.. og hvis ikke, så tager vi også bare det med

Jeg er så Glad !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Betina_fra_Als

stort tillykke med beslutningen, det skal nok gå alt sammen,

Anmeld

11. marts 2012

MelikkazMoar

Betina_fra_Als skriver:

stort tillykke med beslutningen, det skal nok gå alt sammen,

tak.. ja det tror jeg også på

Anmeld

11. marts 2012

Clisolka

STORT tillykke med beslutningen  

Anmeld

11. marts 2012

Wish

Tusind gange tillykke med spiren og jeres beslutning 

Sender lige en 

Anmeld

11. marts 2012

Frk.S

Tusind tak..

Ja, Melikka har også bare været et levende drømmebarn.. nem og ligetil.. håber det bliver detsamme en gang mere.. og hvis ikke, så tager vi også bare det med

Jeg er så Glad !

Hvor er det SKØNT at dit "pis pis pis og lort :' (" nu er ændret til "jeg er så GLAD!"

Stort tillykke med graviditeten og med beslutningen om at beholde den lille. JA, de bliver tæt og det bliver måske hårdt - men det bliver helt sikkert også dejligt, og de to får så meget glæde af hinanden.

Hvor var det godt at i hurtigt blev enige om hvad i skulle... og ikke tænker over hvad andre synes. Det er JERES valg og godt i var enige om det!

Anmeld

11. marts 2012

Nattøs

stort tillykke med din nye gravitet i min familie har jeg to fætre som er med et års mellem men fordi at den ene har måtte gå et år om, så skal de begge konfimeres i år heldigvis slår familien det sammen,

Anmeld

11. marts 2012

kirsti

MelikkazMoar skriver:

ja.. men når jeg kigger på melikka, ville jeg ønske hun var et år, før jeg kunne teste posetiv ..

er bange for jeg måske ikke kan klarer det ? er på kontant hjælp og endnu på barsel..

Hvad angår kh så se stort på det! Der er alligevel ikke meget arbejde i øjeblikket, få nr to og så kan det være arbejdsmarkedet ser bedre ud efter anden barsel. 

Det her får måske bogens pi* i kog men man kan da ligeså godt bruge tiden på at få et barn mere hvis man gerne vil have det end at gå på kh i 1,5 år finde et arbejde og så gå på barsel efter kort tid

Anmeld

11. marts 2012

dpb

MelikkazMoar skriver:

ja vi tog samtalen igår aftes, og besluttede os for at beholde det lille nye vidunder lige meget hvad..

vi snakkede i flere timer om den lille ny.. og blev dog enige om at vi tog det stille og roligt med at fortælle familierne det, til vi følte os klar til det..

Tusind tak for jeres støtte til alle !

Hvor dejligt at høre Tillykke med beslutningen

Har selv været i en lign. situation, men da abort ikke er en mulighed i min verden (medmindre der er en SERIØST GOD grund), var der ikke tvivlen på samme måde Så vores yngste er heller ikke planlagt, men absolut ønskethavde bare troet han skulle være en efternøler, men skæbnen ville noget andet 

og ja det er da lidt hårdt på nogen punkter at der ikke er så lang tid imellem, men det opvejes bare så MEGET på andre punkter

Qnuz

Anmeld

13. marts 2012

noah3006

MelikkazMoar skriver:

ja vi tog samtalen igår aftes, og besluttede os for at beholde det lille nye vidunder lige meget hvad..

vi snakkede i flere timer om den lille ny.. og blev dog enige om at vi tog det stille og roligt med at fortælle familierne det, til vi følte os klar til det..

Tusind tak for jeres støtte til alle !

Hvor er det dejligt at høre at I har fået snakket det igennem.. og så et stort tillykke herfra med jeres kommende vidunder.

Klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.