Vil I ha mandens xkones ting hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Sissel

Til jer der mener at smykker og andet i den dur bare skal skiftes ud, fordi det er noget man har fået af sin eks. Skal man så gå ud og købe noget magen til, hvis man nu sætter pris på sine ting, for det de er, og ikke på dem man har fået dem af? Nu har jeg f.eks et perleur som jeg fik af min eks. Og jeg tænker da aldrig på ham, når jeg har det på, jeg tænker på hvor smukt det er
Synes det virker lidt underligt at man skal kassere alt fra sin fortid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

come2

Sissel skriver:

Til jer der mener at smykker og andet i den dur bare skal skiftes ud, fordi det er noget man har fået af sin eks. Skal man så gå ud og købe noget magen til, hvis man nu sætter pris på sine ting, for det de er, og ikke på dem man har fået dem af? Nu har jeg f.eks et perleur som jeg fik af min eks. Og jeg tænker da aldrig på ham, når jeg har det på, jeg tænker på hvor smukt det er
Synes det virker lidt underligt at man skal kassere alt fra sin fortid..

enig

Anmeld

4. marts 2012

chael

Det er ting. De er ikke levende

Er det ikke bedre i bare bruger det, istedet for at smide ud bare fordi.

Jeg kunne forstå hvis det var hendes tøj.

Men det andet kan sgu da være ligemeget i min verden.

Det er ikke levende ting, de har ingen anden værdi end det du tillægger det og det er vel : tallerken = et sted at placere maden istedet for at spise af selv bordet eller gryden

Men så drop det på et loppemaked og køb nyt, hvis det er

*C

Anmeld

4. marts 2012

modesty

chael skriver:

Det er ting. De er ikke levende

Er det ikke bedre i bare bruger det, istedet for at smide ud bare fordi.

Jeg kunne forstå hvis det var hendes tøj.

Men det andet kan sgu da være ligemeget i min verden.

Det er ikke levende ting, de har ingen anden værdi end det du tillægger det og det er vel : tallerken = et sted at placere maden istedet for at spise af selv bordet eller gryden

Men så drop det på et loppemaked og køb nyt, hvis det er

*C

Enig.

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

jeg tænker det er bare ting??

Men det er ting der HAR betydet noget for din kæreste og måske stadig har en betydning, og det synes jeg faktisk du skal respektere.. Da jeg flyttede sammen med min eks i HANS hus, måtte jeg også acceptere at der altså var nogle ting tilbage fra dengang han var gift med sin ekskone..
Jeg kunne aldrig drømme om at bede nogen smide noget ud som de har fået tidligere, heller ikke selvom det er noget de har haft med en anden kæreste.. Jeg smider altså heller ikke ting ud der minder mig om mine ekser, og i mine gemmere har jeg stadig feriebilleder fra den bedste ferie nogensinde med en veninde og en ekskæreste..

bare fordi man finder nye kærester og flytter sammen med, så har man stadig en fortid, og den fortid er en del af hvad man er idag, og det kan man ikke bare bede et andet menneske om at smide væk..

Enig

Anmeld

4. marts 2012

B&J

jeg tror helt ærligt jeg ville være lige glad især hvis det er nye ting og knive og kopper glas osv det kan i jo altid skifte ud lige så stille... og det er jo meget normalt når man finder en ny kæreste om han har været gift eller ej jamen så er der jo en der har haft de kopper eller andre ting med ham... og delt sseng inda...

Anmeld

4. marts 2012

Mother-love

Undskyld men jeg synes det er at være lidt sippet. Det er jo ikke ligefrem fordi at kærligheden der var imellem dem vises igennem en gaffel. Kunne forstå hvis han havde billeder eller lign. Som lige præcis viser de har været sammen. Men de andre ting synes jeg er ligegyldigt. Hvis det så ikke er særlig pænt er det jo så en anden sag. Og så skal de jo bare skiftes ud

Anmeld

4. marts 2012

Benjamins'mor

Det ville jeg absolut ikke reagere på, det ville ikke betyde noget for mig.
Ville du selv smide fx en halskæde fra en eks ud?

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Det ville jeg absolut ikke reagere på, det ville ikke betyde noget for mig.
Ville du selv smide fx en halskæde fra en eks ud?

det har hun skrevet senere i tråden at det ville hun ja..

Anmeld

4. marts 2012

FruK

An&Jo skriver:

så du har købt ny seng hver gang du har skiftet din kæreste ud??

Ej come on, man kan jo ikke bare smide hele sin fortid på gaden fordi man finder en ny kæreste..

Hvis man har boet sammen i lang tid, så kan det jo være nærmest alting, man skal smide ud.

Jeg smed ikke noget ud, da jeg blev skilt, men selvfølgelig er nogle af tingene skiftet ud undervejs efterfølgende. Min mand og jeg har flere ting dom min eks og jeg fik, da vi boede sammen - og det samme har min eks og hans kæreste i øvrigt. Vi har da sikkert også ting,simo min mand har haft med sin eks, men det er ikke noget, jeg har boret i.

Vi har beholdt de ting, som vi er glade for - det har ingen betydning hvem vi var sammen med, da vi fik dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.