min mand var gift da vi falndt sammen, vi flyttede i lejlighed sammen, og startede fra nul... købte ALT fra nyt igen... jeg havde en hel lejlighed fuld af møbler og ting, men havde haft x-kærester boende i mit hjem, og ville ikke byde ham at han skulle ligge i den seng de havde lagt, så vi købte nyt sammen... Senere flyttede vi ind i deres gamle hus, og bare det at sku ha deres gamle soveværelse synes jeg var svært (de har 2børn sammen der er lavet i det rum) men det forstod manden godt, så han malede lavede skabe og lavede nyt gulv...vi vr nødt til at købe hende ud af huset, da vi kørte dobbelt husleje da han skule betale halvdelen... men vi fik vores møbler ind, malede døre, lavede børneværelse om oog lavede en del nyr deri...
JEG FORSTÅR DIG 100%
mit råd: hold på det, og evt. køb nyt og gem det andet laaangt væk...
det eneste mn mand har fra hans tidligere ægteskab, er nogle bpnd med deres ferier og ju osv. men det er pga børnene er med derpå, vi har en aftale om de er gemt væk da jeg ikke gider se på dem sammen, og når ungerne bliver store så har far oz noget fra da deres mor og far var sammen
Anmeld