Vil I ha mandens xkones ting hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Diskuterer med min kæreste. Han har været gift inden han mødte mig og jeg er flyttet ind hos ham hvilket har resulteret i at han havde et hjem i forvejen eller hva man ska sige. Det vil så sige at vi bruger mange af hans ting fordi jeg ik havde så meget. 

Men fx kopper, glas og bestik og lysestager osv er gamle bryllupsgaver eller ting som ham og xkonen havde sammen. 

JEG mener ik det hører til i VORES hjem og VORES liv hvor imod han mener at man ik ska smide noget brugbart ud. Og han griner af mig når jeg siger det da ik er fedt for mig at ha en masse som ham har haft med hende. 

Hvad syns I??

Kan sku godt forstå dig.. Jeg ville have det på samme måde. Men tror måske ikke at mændene tænker så meget over det på samme måde som kvinder gør.. Eller ved ikke.. Men jeg ville nok bare skifte det ud hen af vejen, så det bliver 'jeres' :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Diskuterer med min kæreste. Han har været gift inden han mødte mig og jeg er flyttet ind hos ham hvilket har resulteret i at han havde et hjem i forvejen eller hva man ska sige. Det vil så sige at vi bruger mange af hans ting fordi jeg ik havde så meget. 

Men fx kopper, glas og bestik og lysestager osv er gamle bryllupsgaver eller ting som ham og xkonen havde sammen. 

JEG mener ik det hører til i VORES hjem og VORES liv hvor imod han mener at man ik ska smide noget brugbart ud. Og han griner af mig når jeg siger det da ik er fedt for mig at ha en masse som ham har haft med hende. 

Hvad syns I??

Jeg bor med min kæreste i hans eget hus, som han købte for 6 år siden, mens han var sammen med en anden. ( de gik fra hinanden for 3-4 år siden, og vi har været sammen i 2 år. ) Men jeg kan stadig  åbne skuffer hist og her, hvor der er nogle ting, hvor man bare med sikkerhed ved at det har han ihvert fald ikke købt, fx. 4582 forskellige servietter, farver gavebånd osv. ) det er muligvis nok små ting, men man får alligevel lidt den der mærkelige fornemmelse. det er virkelig ikke for at lyde sippet, men man får sådan en mærkelig fornemmelse. Lidt ligesom tanken om at den seng vi sover i, har han knaldet andre tøser i, men altså, den kan man jo næsten ikke rigtig komme udenom, men alligevel.
Men nu skal vi heldigvis snart have ny seng, så kan jeg få lov til at være den første, og forhåbentlig den eneste han knalder i den seng hæhæ )

men så også når der dukker breve op fra diverse ting og steder, hvor hendes navn også står på. hmm.  og i lågerne på køkkenskabene står min kærestes efternavn og hendes efternavn. ( blablabla&blablabla.) hmm. 

men så har jeg mine helt egne ekskæreste ødelæggende planer. "Anettes indretning - udenom kæresten" hæhæ. Jeg køber alle mulige nips ting, og andre ting og sager, og sørger for at det er mit personlige præg der kommer i huset :-)

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg ku aldrig drømme om at gå med smykker som min x har givet mig. Syns det er respektløs overfor min kæreste. Ganske enkelt. Hvorfor gå med noget xen har givet? Han er ik en del af nuet men fortiden. Vil da ik være bekendt overfor kæresten at han ska gå og se på noget hver dag og vide at jeg stadig har lyst til at ha noget på mig som min x har givet.

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Blir glad for at høre at nogen forstår mig :-)

Anmeld

3. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

min mand var gift da vi falndt sammen, vi flyttede i lejlighed sammen, og startede fra nul... købte ALT fra nyt igen... jeg havde en hel lejlighed fuld af møbler og ting, men havde haft x-kærester boende i mit hjem, og ville ikke byde ham at han skulle ligge i den seng de havde lagt, så vi købte nyt sammen... Senere flyttede vi ind i deres gamle hus, og bare det at sku ha deres gamle soveværelse synes jeg var svært (de har 2børn sammen der er lavet i det rum) men det forstod manden godt, så han malede lavede skabe og lavede nyt gulv...vi vr nødt til at købe hende ud af huset, da vi kørte dobbelt husleje da han skule betale halvdelen... men vi fik vores møbler ind, malede døre, lavede børneværelse om oog lavede en del nyr deri...

JEG FORSTÅR DIG 100%

mit råd: hold på det, og evt. køb nyt og gem det andet laaangt væk...

det eneste mn mand har fra hans tidligere ægteskab, er nogle bpnd med deres ferier og ju osv. men det er pga børnene er med derpå, vi har en aftale om de er gemt væk da jeg ikke gider se på dem sammen, og når ungerne bliver store så har far oz noget fra da deres mor og far var sammen

Anmeld

3. marts 2012

mpr

Anonym skriver:

Jeg ku aldrig drømme om at gå med smykker som min x har givet mig. Syns det er respektløs overfor min kæreste. Ganske enkelt. Hvorfor gå med noget xen har givet? Han er ik en del af nuet men fortiden. Vil da ik være bekendt overfor kæresten at han ska gå og se på noget hver dag og vide at jeg stadig har lyst til at ha noget på mig som min x har givet.

Præcis! Det giver ingen mening at man går med noget ens eks har givet en... Da man fik de smykker lå der nogle følelser i det, ville aldrig udsætte min kæreste for sådan noget... Det er bare ikke respek for den anden. Btw det er bare smykker... Der kommer helt sikkert nye med tiden så hvorfor ikke bare sælge dem hvis man ikke vil smide dem ud?

Anmeld

3. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg går stadig med en halskæde fra min x. Det ved min kæreste godt og han respekterer det fordi han ved der slet ikke er noget betydning med den, men at det er fordi jeg godt kan lide den og ikke vil gå af med den

Anmeld

3. marts 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvad syns I??

Jeg kan ikke se nogen grund til at gå ud og skifte alt ud på en gang, men man kan godt skifte lidt efter lidt.

Anmeld

3. marts 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hvad syns I??

Kan godt følge dig, Man kan jo ikke "føle" sig ordentlige hjemme..

Anmeld

3. marts 2012

Janni.

Jeg ville ikke have problemer med det. Min kærestes x kone er en af mine bedste veninder.

Min kæreste og jeg bor i deres gamle fælles hus med mange af deres tidligere fælles ting. Intet problem for mig.

Det er jo døde ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.