Vil I ha mandens xkones ting hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvorfor ha en masse i ens hjem der minder en om xen??? Fair nok med billeder men hænger sgu da heller ik billeder op af min x :-)

Og hvem dælen gider fx ligge i en seng hvor de har ligget sammen? Ikke mig hvert fald. Det er helt sikkert 

så du har købt ny seng hver gang du har skiftet din kæreste ud??

Ej come on, man kan jo ikke bare smide hele sin fortid på gaden fordi man finder en ny kæreste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Hvorfor ha en masse i ens hjem der minder en om xen??? Fair nok med billeder men hænger sgu da heller ik billeder op af min x :-)

Og hvem dælen gider fx ligge i en seng hvor de har ligget sammen? Ikke mig hvert fald. Det er helt sikkert 

Et eller andet sted tænker jeg altså du må have et tillids problem til din kæreste, siden det går dig så meget på.

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så du har købt ny seng hver gang du har skiftet din kæreste ud??

Ej come on, man kan jo ikke bare smide hele sin fortid på gaden fordi man finder en ny kæreste..

Nu har jeg kun haft to forhold og ik BOET sammen med andet end ham nu. Jeg mener ik man ska sove i xkonens seng når man starter et nyt liv med ny kone og fælles børn. Så må xkonen ud af billedet

Anmeld

3. marts 2012

Den lykkelige

Hmm på en måde kan jeg godt se det er sådan lidt.. men på den anden side er det jo bare ting.. det jo dig han er sammen med nu..
Men da jeg fandt sammen med min kæreste og jeg flyttede ind hos ham med alle hans ting.. tænkte jeg da også hmm hvor mange har ligget i den her seng  plus han havde en masse pynte ting som absolut ikke lignede noget han havde valgt.. så må jo have været en eks..
men skilte mig ligeså stille af med de ting og skiltede ud til min egen stil og nye ting som er vores..

Anmeld

3. marts 2012

mpr

come2 skriver:

Et eller andet sted tænker jeg altså du må have et tillids problem til din kæreste, siden det går dig så meget på.

Har det på samme måde som hende, det er ikke et spørgsmål og tillid men det er bare mere behageligt at man ikke skal risikere at tænke hver gang man skal sove at her har ens kæreste og hans eks haft sex sammen

Anmeld

3. marts 2012

come2

Chel1992 skriver:

Har det på samme måde som hende, det er ikke et spørgsmål og tillid men det er bare mere behageligt at man ikke skal risikere at tænke hver gang man skal sove at her har ens kæreste og hans eks haft sex sammen

Det har jeg slet ikke.

Jeg skænkede det ik en tanke da jeg fandt min kæreste. Jeg levet i nu'et og er hamrende ligeglad med fortid.

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

altså nu har min mand ikke haft en ekskone, men tror jeg havde været lidt ligeglad hvis det bare var køkkenting, og lignende, men var det feks nogle specielle ting, som nogle bestemte lysestager, figurer eller andet, ville jeg måske med tiden finde ud af om de betyder noget, eller om i sammen kunne få flere ting ind som blev jeres fælles, feks ønske jer nogle lysestager sammen til jul, eller lignende

Med tiden bliver det jo også mere fælles hjem, end hans hjem, sådan har det heldigvis været her, da min mand boede i hus, som har været i hans familie, og betyder en del derigennem, så var meget som var fra hans bedsteforældre, og med tiden er det jo blevet til vores hjem, med hans,mine og fælles ting og ting fra hans bedsteforældre

Anmeld

3. marts 2012

Den lykkelige

Men bare fordi man har noget fra ens tid med en gammel kæreste betyder det jo ikke man tænker på ham og længes eller noget  
Jeg går da daglig med smykker jeg har fået af eks kærester.. har det fedeste ur og armbånd.. så skulle jeg sælge det jo.. vil jeg bestemt ikke gøre.. det er jo så fedt og skænker overhovedet ikke eksen en tanke når jeg tager det på eller forbinder med ham..

Anmeld

3. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Diskuterer med min kæreste. Han har været gift inden han mødte mig og jeg er flyttet ind hos ham hvilket har resulteret i at han havde et hjem i forvejen eller hva man ska sige. Det vil så sige at vi bruger mange af hans ting fordi jeg ik havde så meget. 

Men fx kopper, glas og bestik og lysestager osv er gamle bryllupsgaver eller ting som ham og xkonen havde sammen. 

JEG mener ik det hører til i VORES hjem og VORES liv hvor imod han mener at man ik ska smide noget brugbart ud. Og han griner af mig når jeg siger det da ik er fedt for mig at ha en masse som ham har haft med hende. 

Hvad syns I??

det må jeg ærligt indrømme at det kan jeg absolut ikke sætte mig ind i.. manden har haft et liv før dig ( surprise) men så længe han ikke går og sætter pris på tingene mere fordi der var/ er særlige minder i dem, så kan jeg vitterligt ikke se problemet.

Jeg kunne aldrig i livet drømme om at skifte seng mv ud bare fordi min kæreste har ligget i den med en anden kvinde på et tidspunkt.

Anmeld

3. marts 2012

mpr

come2 skriver:

Det har jeg slet ikke.

Jeg skænkede det ik en tanke da jeg fandt min kæreste. Jeg levet i nu'et og er hamrende ligeglad med fortid.

Jeg kunne ikke, men det er så også fordi de to har et barn sammen Og bliver mindet om hende næsten hver eller hver anden dag, så hendes ting skal bare ud af vagten så jeg ikke behøver have hende i mit hjem også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.