Alle jer der vil skifte det hele ud fordi en ex har brugt det, boet i huset, sat sit præg på tingene....Jeg håber inderligt ikke at jeres nye mand har børn, for det er da vildt egoisktisk at i ikke kan sætte jeres eget ego ud over det at i vil lave hele huset om fordi ikke kan sidde i den sofa ex´en har siddet i, spise af de samme tallerkner, se på de billeder som hænger på væggen, (og her tænker jeg ikke på billeder af ex´en men fx. kunst), hvad med børnene, hvordan tror i de føler det når der kommer en ny i huset, som straks vil lave det hele om? Selvom det bare er ting tror jeg at børnene, selvom de måske ikke er så gamle bemærker det og er påvirket af det. Jeg tror istedet det handler om selvværd og usikkerhed og behov for at kunne styre salgets gang. Groft sagt, skulle i nok ikke have valgt en med en fortid, men en "ren" mand, som i kan bygge et liv sammen med.
Jeg lever i nuet - bruger min tid og bekymringer på "alvorlige" ting, som dette ikke er i min verden. Jeg syntes livet er for kort til at have bekymringer som denne. Jeg ved min mand elsker mig og mine børn og det rager mig en høstblomst, hvem der har boet i huset før mig, nu drejer det sig om VORES familie.
Anmeld