Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

mukka88

MortilElias2010 skriver:

Bare lige til orientering, så står der noget meget vigtigt omkring det med at sætte noget for højt - på een af de første sider mener jeg.

Forstår slet ikke hvor du vil hen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

jydeinden

hvis det ender med at passe det der står inde på siden så er det jo meget godt .

Min indkomst ER sat for højt og det er den med vilje, da jeg ikke kan vide præcist hvad jeg tjener i løbet af et år

Anmeld

2. marts 2012

Miss Juul

WEEEEEEEEEEEE HÅBER JEG SÅ RIGTIG!

Så skal jeg ha penge tilbage

Anmeld

2. marts 2012

**Ønskebabyen

Carina1977 skriver:

Hvordan ændrer man sin træk-procent inde på skat.dk? Vil altså ikke opleve et skattesmæk igen nogensinde.

Det er så vidt jeg ved, din arbejdsplads der skal have det at vide

Anmeld

2. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Carina1977 skriver:

Hvordan ændrer man sin træk-procent inde på skat.dk? Vil altså ikke opleve et skattesmæk igen nogensinde.

Det er dit løn sted du skal bede om at sætte den op. Det kan man ikke selv.

Før i tiden kunne man sætte sin indkomst højere, men i dag går beskæftigelse fradraget ind og påvirker det, så man alligevel godt kan ende med et smæk.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. marts 2012

Camulla

B&J skriver:

vil du være sød at fortælle mig hvor henne jeg ske se hvor der står hvad jeg får tilbage det kan jeg nemlig ikke finde ud af og kan se du kan finde ud af det

Ja da  

Skat.dk --> log på og se din årsopgørelse --> log på med NemID/TastSelv-kode/autorisation --> årsopgørelsen mv. (står i midten under "skattemappen")...

Hjalp det??

Anmeld

2. marts 2012

B&J

Camulla skriver:

Ja da  

Skat.dk --> log på og se din årsopgørelse --> log på med NemID/TastSelv-kode/autorisation --> årsopgørelsen mv. (står i midten under "skattemappen")...

Hjalp det??

ja mange tak men der er noget galt for der står ingen ting så har jeg gjord det rigtigt

Anmeld

2. marts 2012

Carl-Emil's mor

Månelys skriver:

Altså no offence overhovedet, men hvis man får sygt mange penge tilbage eller skal betale en mega røvfuld penge, er det så ikke fordi man ikke helt har styr på tingene og fået tastet ens indkomst forkert ind?

Næ! Så nemt kan det spørgsmål besvares jeg sætter med vilje min trækprocent 2-4% højere så jeg bør være sikret ikke at komme i klemme alle andre år har det givet penge tilbage men ved ikke med i år frygter lidt jeg ikke får noget fordi SU lavede en stor fejl :/ så tror mit går lige op i år

Anmeld

2. marts 2012

Lullaby

Flodkilling skriver:

Ej... Vil du ikke hellere have mere end 1000 kr udbetalt pr måned?

Nej faktisk ikke. Disse penge kommer altid handy. Nu er der feks råd til en køkkenmaskine samt rejse sydpå.

Anmeld

2. marts 2012

Lullaby

Happiness skriver:

WOW! Kæmpe tillykke! Det må da være den perfekte start på weekenden

Yes. Mange bekymringer faldt af skuldrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.