Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Steph_Laurits

Becks skriver:

Jamen jeg skylder ikke noget væk? Jo til banken, men de trækker jo bare deres penge hver måned som aftalt.. Hmm

Underligt - har du haft skyldt til det offentlige i løbet af 2011 og så har betalt det ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

birthee

Ja jeg skal så af med penge  vidste det egentlig godt, for fik at vide sidste år af en medarbejder ved skat at jeg nok fik et skattesmæk... men troede da ikke det var så meget  nu har jeg heldigvis i år brugt 1 time på at gennemgå min forskudsopgørelse for 2012, så det gerne skulle passe til næste år... fik at vide at hvis man får penge tilbage flere år i træk, så ender det som regel med et skattesmæk

Anmeld

2. marts 2012

lycly

Sidder også i kø pt. Hvor er det nervepirrende! Er så bange for at jeg skal betale. Selvom jeg altid plejer at få penge tilbage - men man ved jo aldrig!

Anmeld

2. marts 2012

**Ønskebabyen

birthee skriver:

ØØhJa jeg skal så af med penge  vidste det egentlig godt, for fik at vide sidste år af en medarbejder ved skat at jeg nok fik et skattesmæk... men troede da ikke det var så meget  nu har jeg heldigvis i år brugt 1 time på at gennemgå min forskudsopgørelse for 2012, så det gerne skulle passe til næste år... fik at vide at hvis man får penge tilbage flere år i træk, så ender det som regel med et skattesmæk

Øhh det hænger ikke helt sammen i mine ører, det du skriver..

Hvorfor ender det som regel med et skattesmæk, hvis man flere år i træk har fået penge tilbage??

Anmeld

2. marts 2012

come2

står der også forløbig ved jeres årsopgørelse?

Anmeld

2. marts 2012

**Ønskebabyen

come2 skriver:

står der også forløbig ved jeres årsopgørelse?

Ikke ved alle. Der gør ved min og min kærestes, men det er fordi den endelige ikke er færdig endnu.. :-)

Anmeld

2. marts 2012

B&J

godt være det er mig der er dum men når jeg går ind på min års opgørrelse hvad skal jeg så se henne hvor der står hvad jeg får tilbage nogle der kan hjælpe mig

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Tøsen* skriver:

Hvorfor ender det som regel med et skattesmæk, hvis man flere år i træk har fået penge tilbage??

Jeg fik at vide at når man får penge tilbage er det fordi de tal skat har ikke stemmer overens med de faktiske tal... jeg gik fra at tjene en rimelig løn til dagpenge, og det fik jeg ikke rettet før i sidste halvdel af 2011.. sammenholdt med at mine renteudgifter har stået forkert, gør det så at jeg har fået et skattesmæk... det var sådan medarbejderen ved skat forklarede mig det... men synes heller ikke selv det giver mening... men har gennemgået tallene med en medarbejder ved skat, og det er rigtigt nok det de har haft stående

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Tøsen* skriver:

mine renteudgifter har stået højere end de reelt har været, ligesom jeg ikke fik stoppet mit kørselsfradrag da jeg var færdig med min uddannelse... det påvirker åbenbart skatteopgørelsen negativ...

Anmeld

2. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

er det det der hedder restskat man får, og hvornår får man dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.