Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

MLT

Blot til oplysning. Nogle kan se deres årsopgørelse nu

Får selv en sjat tilbage jaaahhhh

I skal bare trykke på årsopgørelse mv. Så dukker den op hvis den er tilgængelig

Jeg er måske lidt dum nu, men bliver lige nød til at spørge alligevel.. Nu har jeg åbnet min 'Årsopgørelse foreløbig 2011', men hvor henne finder jeg det til, som er det jeg får tilbage? 

Har vedhæftet et billede. Er det det som er markeret med rød?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Fru Aagaard

Ja, vi klager da heller ikke

Anmeld

5. marts 2012

Valle81

MLT skriver:

Jeg er måske lidt dum nu, men bliver lige nød til at spørge alligevel.. Nu har jeg åbnet min 'Årsopgørelse foreløbig 2011', men hvor henne finder jeg det til, som er det jeg får tilbage? 

Har vedhæftet et billede. Er det det som er markeret med rød?

Ja det er det du har markeret med rød:0)

Anmeld

5. marts 2012

MLT

Valle81 skriver:

Ja det er det du har markeret med rød:0)

Tak for svar!

Anmeld

5. marts 2012

Rockertand

Altså no offence overhovedet, men hvis man får sygt mange penge tilbage eller skal betale en mega røvfuld penge, er det så ikke fordi man ikke helt har styr på tingene og fået tastet ens indkomst forkert ind?

Spørgsmålet er reelt nok. Vi spekulerer faktisk i det, hvilket betyder, at vi står med en meget stor portion skattepenge hvert forår, som vi kan investere, så nej, det er ikke, fordi vi ikke har styr på det - vi har nok endda for meget styr på det og bruger systemet som et taktisk middel til at få en ekstra opsparing.

Anmeld

5. marts 2012

wamse

Jeg lever stadig i lykkelig uvidenhed 

Anmeld

5. marts 2012

Silas&Mille

Rigtig smart de har lavet så man bliver sat i kø, så slipper de for at siden går ned

Jeg var inde og tjekke i dag og skal have 5500kroner tilbage 

Eller jeg får dem nok ikke, da jeg har et SU lån så de bliver nok lagt over som afbetaling på det

Anmeld

5. marts 2012

jydeinden

Silas&Mille skriver:

Rigtig smart de har lavet så man bliver sat i kø, så slipper de for at siden går ned

Jeg var inde og tjekke i dag og skal have 5500kroner tilbage 

Eller jeg får dem nok ikke, da jeg har et SU lån så de bliver nok lagt over som afbetaling på det

det kan du jo selv vælge, ellers er der mulighed for at du kan afbetale hver måned ( gør jeg personligt)

Anmeld

5. marts 2012

Silas&Mille

jydeinden skriver:

det kan du jo selv vælge, ellers er der mulighed for at du kan afbetale hver måned ( gør jeg personligt)

Hvordan kan jeg vælge det?

Troede faktisk baree de tog de penge man skal have tilbage og lagde den som afbetaling på ens SU lån.
Har pt ikke nogen afdragsordning, da vi stadig arbejder på at få styr på vores gæld osv. 

Anmeld

5. marts 2012

jydeinden

Silas&Mille skriver:

Hvordan kan jeg vælge det?

Troede faktisk baree de tog de penge man skal have tilbage og lagde den som afbetaling på ens SU lån.
Har pt ikke nogen afdragsordning, da vi stadig arbejder på at få styr på vores gæld osv. 

her kunne jeg på su´s hjemmeside se en elektronisk form for girokort på 200 kr om måneden som bliver trukket via pbs . det samme sker med den smule su jeg skulle betale tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.