Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Silas&Mille

jydeinden skriver:

her kunne jeg på su´s hjemmeside se en elektronisk form for girokort på 200 kr om måneden som bliver trukket via pbs . det samme sker med den smule su jeg skulle betale tilbage

og hvis man gør det så tager de ikke det man skal have tilbage i skat?

Beklager de mange spørgsmål, men det ville være rigtig fedt hvis jeg kunne få pengene udbetalt, så kan jeg nemlig få en søskendevogn til ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

TeamRocket

Hvis der står foreløbi ved årsopgørelsen så er det vel fordi den ikke er 100% sikker endnu ikke ?

Anmeld

5. marts 2012

jydeinden

Silas&Mille skriver:

og hvis man gør det så tager de ikke det man skal have tilbage i skat?

Beklager de mange spørgsmål, men det ville være rigtig fedt hvis jeg kunne få pengene udbetalt, så kan jeg nemlig få en søskendevogn til ungerne

spurgte lige min kæreste, og han siger at det bør de ikke gøre nej- Men jeg kan først svare dig på det d 26 hehe

Anmeld

5. marts 2012

Silas&Mille

jydeinden skriver:

spurgte lige min kæreste, og han siger at det bør de ikke gøre nej- Men jeg kan først svare dig på det d 26 hehe

Ellers så prøver jeg bare at oprette en afdragsordning. Skal jo i gang med at afbetale for eller siden

Tak for hjælpen

Anmeld

6. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Jubiii manden skal have 39666 kr tilbage jeg får så 5019 kr *GH*.

Men det er ok for fik jeg mere ind 10000 kr ville jeg bleve modregne dem.

bare fedtttttttttttttttt.Så meget har manden ikke prøve i de 5 år vi har været sammen Eller aldrig vist nok.

Henriette

Anmeld

6. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Hvis man skal betale skat penge kan jeg se af de 18300 kr kan man køre med på næste år det er da super godt for en del der skal af med penge.Den er da dejlig høj sat.

Henriette

Anmeld

6. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Carina1977 skriver:

Ok, men jeg er på førtidspension.....så skal jeg vel henvende mig på borgerservice eller?

Hej hvis du ikke har funde ud af det endnu. Så kan du  også se det mine veninde er også på førtidpension og så i går hun fik penge tilbage. Du skal bare logge ind med dit nem id.

Mvh Henriette

Anmeld

6. marts 2012

Sesse89

Jeg skal have tilbage.

Kæresten skal betale men har alligevel fået noget udbetalt

Nogen der ved om det har en negativ indflydelse hvis jeg står unden indtægt men de regner med at jeg er på su hele 2012? nej vel?

Hvis dersidder nogen der har virkelig styr på det vil jeg gerne bede om hjælp til at se på mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.