Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Camulla

birthee skriver:

nu står der f.eks. at jeg har et arbejdsmarkedsbidrag på 39 kr tror jeg det er, men har ikke arbejdet hele 2011... henholdsvis sygemelding og barsel... eller dvs., min elevkontrakt løb til og med 1. januar 2011, så kan det være de 39 kr. i am-bidrag der? og hvis der er en forskel på 200 kr. i det man er sat til at tjene, og det man reelt har tjent, så er det vel godt nok?

Hvis jeg forstår det du skriver rigtigt, så ja, så tror jeg det lyder fornuftigt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Camulla

birthee skriver:

Og ved du om man får en års-opgørelse på hvor meget man har fået i sygedagpenge/barselsdagpenge? eller om det indberettes automatisk fra kommunen?

På min står der både løn og dagpenge. Fik løn i januar, SU feb. - juli, så dagpenge og derefter sygedagpenge. Alt dette står på min... Gør det ikke på din? 

Anmeld

2. marts 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Happiness skriver:

Blot til oplysning. Nogle kan se deres årsopgørelse nu

Får selv en sjat tilbage jaaahhhh

I skal bare trykke på årsopgørelse mv. Så dukker den op hvis den er tilgængelig

Haha, startede som nr. 80xxx og er nu nr. 51034... Passer årsopgørelsen med det der kom frem i bregn skatten, så skal vi tilsammen have 12000+ herhjemme. Ganske udmærket!

Anmeld

2. marts 2012

Månelys

sarahb skriver:

Sådan synes jeg da slet ikke du kan ligge det ud.
Der er mange der bevidst sætter deres procent højere så man har en lille opsparing tilgode når det kommer skat tilbage.
Og jo dem der får et smæk, kan jo være glemsomhed, man ikke har styr på det, eller har taget fejl.

Men lyder til du har helt styr på det, så kan du jo give en lille lektion

Nu skrev jeg for det første: Ingen offence overhovedet, og dernæst formulerede jeg det som et spørgsmål, fordi det VAR et spørgsmål, så der er ingen grund til at gå til angreb

Anmeld

2. marts 2012

Karina1

Jaaaa, jeg skal have 7564kr tilbage Det er slet slet slet ikke så tosset!!! Jubiii

Anmeld

2. marts 2012

Carina1977

Tøsen* skriver:

Det er så vidt jeg ved, din arbejdsplads der skal have det at vide

Ok, men jeg er på førtidspension.....så skal jeg vel henvende mig på borgerservice eller?

Anmeld

2. marts 2012

**Ønskebabyen

Carina1977 skriver:

Ok, men jeg er på førtidspension.....så skal jeg vel henvende mig på borgerservice eller?

Det er jeg faktisk ikke klar over.. :-(

Anmeld

2. marts 2012

Na-Wi

Jeg sidder lige og tænker på om man skal skrive befordring på (tror jeg det er) når man går på uddannelse og rejser omkring 50 km om dagen.. Eller er man ikke beretiget noget når man er på su ?

Anmeld

3. marts 2012

come2

Na-Wi skriver:

Jeg sidder lige og tænker på om man skal skrive befordring på (tror jeg det er) når man går på uddannelse og rejser omkring 50 km om dagen.. Eller er man ikke beretiget noget når man er på su ?

Man er ikke berettiget når man er på SU. Men du kan få kørsel gennem skolen hvis du kører i egen bil og det tager dig over 3 timer ialt pr dag frem og tilbage med offentlig transport.

ellers ka du få rabat på buskort.

Anmeld

3. marts 2012

Na-Wi

come2 skriver:

Man er ikke berettiget når man er på SU. Men du kan få kørsel gennem skolen hvis du kører i egen bil og det tager dig over 3 timer ialt pr dag frem og tilbage med offentlig transport.

ellers ka du få rabat på buskort.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.