Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

**Ønskebabyen

Månelys skriver:

Altså no offence overhovedet, men hvis man får sygt mange penge tilbage eller skal betale en mega røvfuld penge, er det så ikke fordi man ikke helt har styr på tingene og fået tastet ens indkomst forkert ind?

Jo hvis man får et ordentlig skattesmæk vil jeg mene man ikke har helt styr på det

Men der er jo nogle der bevidst vælger at sætte sin skatteprocent en eller to op, så de er sikre på at få en god slat tilbage hvert år

Jeg selv skal have 13000 tilbage, og min har ikke stået 100 % rigtigt, plus at min kørsel til og fra arbejde hele sidste år først er opgivet nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Carina1977

Øv jeg skylder over 3000 kr. til skat 

Forstår det ikke helt....for jeg fik 1200 kr. tilbage sidste år, og min indkomst er ikke steget meget i forhold til sidste år (får førtidspension)

Nå, men jeg har altså ikke lige 3000 kr.....så det må bliver betalt over næste skatteår.

Anmeld

2. marts 2012

mukka88

Månelys skriver:

Altså no offence overhovedet, men hvis man får sygt mange penge tilbage eller skal betale en mega røvfuld penge, er det så ikke fordi man ikke helt har styr på tingene og fået tastet ens indkomst forkert ind?

Sys ikke det behøver, at være at man ikke har styr på det

Jeg sidder altid min lidt for højt Det er en dejlig sparegris  

Anmeld

2. marts 2012

Carina1977

Hvordan ændrer man sin træk-procent inde på skat.dk? Vil altså ikke opleve et skattesmæk igen nogensinde.

Anmeld

2. marts 2012

MortilElias2010

Både mand og jeg får tilbage i skat, 4500+ til undertegnede, falder et tørt sted - nu hvor projekt tumlingeværelse/legeplads med rutchebane og legehus så småt er undervejs. Tænker jeg nok l i g e skal forbi IKEA et par gange manden har gæld så han får desværre ikke noget ud af sit plus-beløb.

MEN venter alligevel og ser til mandag og når mandag er gået, så venter jeg tålmodigt på det bliver den 26/3 for at rigtig at tro på det når de står på kontoen

Anmeld

2. marts 2012

Camulla

Jeg skal betale 79 kr. tilbage Det kunne være værre, men det kunne så sandelig også have været bedre  

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Månelys skriver:

Sådan synes jeg da slet ikke du kan ligge det ud.
Der er mange der bevidst sætter deres procent højere så man har en lille opsparing tilgode når det kommer skat tilbage.
Og jo dem der får et smæk, kan jo være glemsomhed, man ikke har styr på det, eller har taget fejl.

Men lyder til du har helt styr på det, så kan du jo give en lille lektion

Anmeld

2. marts 2012

MortilElias2010

mukka88 skriver:

Sys ikke det behøver, at være at man ikke har styr på det

Jeg sidder altid min lidt for højt Det er en dejlig sparegris  

Bare lige til orientering, så står der noget meget vigtigt omkring det med at sætte noget for højt - på een af de første sider mener jeg.

Anmeld

2. marts 2012

B&J

Camulla skriver:

Jeg skal betale 79 kr. tilbage Det kunne være værre, men det kunne så sandelig også have været bedre  

vil du være sød at fortælle mig hvor henne jeg ske se hvor der står hvad jeg får tilbage det kan jeg nemlig ikke finde ud af og kan se du kan finde ud af det

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Tøsen* skriver:

Ja, så er det da klart at du får et skattesmæk

Har fundet ud af at det er fordi vi forrige år lavede vores lån om fra fast rente til variabel rente, og så har vi ikke fået rettet rente-udgifterne løbende som vi burde... så ja, det er min fejl, men har desværre aldrig lært hvad det var jeg skulle holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.