Skat - Så er det nu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Camulla

B&J skriver:

ja mange tak men der er noget galt for der står ingen ting så har jeg gjord det rigtigt

Hvad mener du med at der ingen ting står? Er din årsopgørelse der ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

B&J

Camulla skriver:

Hvad mener du med at der ingen ting står? Er din årsopgørelse der ikke?

jo men der står ikke hvad vi får tilbage eller noget værken på min eller min kærestes ja det er mærkeligt

Anmeld

2. marts 2012

Camulla

B&J skriver:

jo men der står ikke hvad vi får tilbage eller noget værken på min eller min kærestes ja det er mærkeligt

Nå, det var da underligt... Hmmm...?

Anmeld

2. marts 2012

B&J

Camulla skriver:

Nå, det var da underligt... Hmmm...?

jaaa men har fundet ud af det

og skal have penge tilbage

Anmeld

2. marts 2012

Camulla

B&J skriver:

jaaa men har fundet ud af det

og skal have penge tilbage

Årh, lækkert! Tillykke til dig... Jeg skal af med 79 kr.

Min mand skal af med 2000, men der står at han har tjent mere end han har og de har også regnet forkert i AM-bidrag bl.a., så når han regner det ud med den rigtige løn. får han det til at han skal have 16.000 tilbage. Det håber jeg! Så tjek lige alle tallene  

Anmeld

2. marts 2012

B&J

Camulla skriver:

Min mand skal af med 2000, men der står at han har tjent mere end han har og de har også regnet forkert i AM-bidrag bl.a., så når han regner det ud med den rigtige løn. får han det til at han skal have 16.000 tilbage. Det håber jeg! Så tjek lige alle tallene  

øv øv øv men håber virkelig i får det andet beløb tilbage så

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Camulla skriver:

Nu kommer jeg nok til at spørge dumt, men har han så siddet med alle hans lønsedler og tjekket dem?  og så sammenholdt det med oplysningerne på skat.dk?

Anmeld

2. marts 2012

Camulla

birthee skriver:

Nu kommer jeg nok til at spørge dumt, men har han så siddet med alle hans lønsedler og tjekket dem?  og så sammenholdt det med oplysningerne på skat.dk?

Ja, det har han faktisk Eller... det har jeg gjort for ham mens han sad med baby på armen  

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Camulla skriver:

Ja, det har han faktisk Eller... det har jeg gjort for ham mens han sad med baby på armen  

nu står der f.eks. at jeg har et arbejdsmarkedsbidrag på 39 kr tror jeg det er, men har ikke arbejdet hele 2011... henholdsvis sygemelding og barsel... eller dvs., min elevkontrakt løb til og med 1. januar 2011, så kan det være de 39 kr. i am-bidrag der? og hvis der er en forskel på 200 kr. i det man er sat til at tjene, og det man reelt har tjent, så er det vel godt nok?

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Camulla skriver:

Og ved du om man får en års-opgørelse på hvor meget man har fået i sygedagpenge/barselsdagpenge? eller om det indberettes automatisk fra kommunen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.