Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv, jeg kan ikke se min endnu, da min mand har eget firma og skal indberette senere - får åbenbart ikke min årsopgørelse før hans også er klar (vist først til sommer)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Det var så lidt Håber det viste noget godt derinde
Det var så lidt
Håber det viste noget godt derinde
det gjorde der skam.. får da penge tilbage
Malou&Anders skriver: det gjorde der skam.. får da penge tilbage
Lækkert - samme her (eller skal lige se hvor meget kommunen skal have først. Men så skylder jeg heller ikke dem mere)
StephanieJ skriver: Lækkert - samme her (eller skal lige se hvor meget kommunen skal have først. Men så skylder jeg heller ikke dem mere)
dejligt jeg skylder dog ikke noget til nogle.. så det er rart
StephanieJ skriver: Det står også ved mig, men ved mig er det fordi jeg har fået 1 måned med kontanthjælp mod tilbagebetaling, og så fordi jeg fik for meget udbetalt i løn da jeg var ansat af kommunen. Så det er fordi jeg skylder det offentlige. Så bliver de trukket til dem først, og er der så noget tilbage, så får jeg dem. Håber da der er lidt tilbage til mig
Det står også ved mig, men ved mig er det fordi jeg har fået 1 måned med kontanthjælp mod tilbagebetaling, og så fordi jeg fik for meget udbetalt i løn da jeg var ansat af kommunen. Så det er fordi jeg skylder det offentlige. Så bliver de trukket til dem først, og er der så noget tilbage, så får jeg dem. Håber da der er lidt tilbage til mig
Jamen jeg skylder ikke noget væk? Jo til banken, men de trækker jo bare deres penge hver måned som aftalt.. Hmm
Er nr. 4366
sofiell89 skriver: manden skal så have lidt mere tilbage end jeg skal betale. Men hans bliver tilbageholdt pga. gæld til skat. Så alt i alt var det kun skidt for mig
manden skal så have lidt mere tilbage end jeg skal betale. Men hans bliver tilbageholdt pga. gæld til skat. Så alt i alt var det kun skidt for mig
Det var godt! Så er weekenden alligevel reddet
Becks skriver: Jamen jeg skylder ikke noget væk? Jo til banken, men de trækker jo bare deres penge hver måned som aftalt.. Hmm
Hvis du ikke skylder noget til skat eller det offentlige, så får du pengene Kan dog være der går lidt længere tid.
Men fedt søde!
jeg får 5 kr tilbage yay
Sådan:-)
Manden får 3200 tilbage og jeg selv 5800
Så skal der shoppes:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128