LunaLykke skriver:
Jeg er helt enig med dig - selvfølgelig kan man ikke sige at den er unødvendig for alle. Men jeg tænker bare - og nu er jeg bare nysgerrig - kan det ikke blive til en dårlig vane, at man vænner barnet til at sove helt mørkt og "tillukket"? Jeg har bevidst fra starten af, altid lagt min datter til at sove: for det første et sted med larm fra evt fjernsynet og for det andet så sover hun kun i mørke når hun bliver puttet om natten.
Og hun kan nemlig sove hvor som helst nu
Igen, jeg er bare nysgerrig. Er jo også førstegangsmor og har kun prøvet alting 1 gang indtil videre 
Begge mine børn har også kunne sove hvor som helst, da de var helt små men da min søn blev lidt større havde han netop behovet for at barne/klapvognen blev dækket lidt til når vi var ude, fx. i Zoo eller i Tivoli (hvilket vi gjorde meget da han var lille) Det klarede jeg med en stofble og det var på sin vis også fint nok men denne slags afskærmning, havde været rigtig god til ham 
Min datter er lidt på samme måde, så derfor kunne jeg godt overveje den til hende. Men nu må vi se til sommer om det overhovedet bliver aktuelt 
Anmeld